וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרוג לאלי המלחמה הישנים

סוני תשיק את שני המשחקים הראשונים בסדרת God of War לפלייסטיישן 3 על דיסק אחד, תבצע שינויים קוסמטיים בגרסאות החדשות

סדרת משחקי God of War היא אחת הסדרות הפופולריות ביותר לקונסולת הפלייסטיישן 2 הוותיקה, וההמולה סביב המשחק השלישי – שיהיה הראשון אשר מפותח לפלייסטיישן 3, רבה היא. אבל GoW 3 לא יהיה המשחק הראשון בסדרה שיגיע לחנויות כשהוא הותאם ל-PS3, כיוון שבתקופת החגים תשיק סוני את שני המשחקים הראשונים בסדרה כשהם עברו המרה עבור הקונסולה החדשה-יחסית (יחסית ל-PS2, לפחות).

שני המשחקים, שיגיעו על דיסק בלו-ריי אחד, יעבדו בהפרדה גבוהה (720p), ולמרות היותם גרסאות המרה כעת עובדים המפתחים על שיפוצם. אחד האנשים המעורבים בתהליך אמר לאתר IGN כי בסוני שוקלים לעדכן את הטקסטורות של המשחקים, בייחוד אלה של קרייטוס, למרות שגם אלה הנוכחיות נראות מעולה. כמו כן, הטקסטים אותם רואים השחקנים יוחלפו, כדי שלא ייראו מרוחים על טלוויזיות HD.

אך בכל הקשור למשחקיות, לא נראה שינויים בגרסאות האלה. לדברי המרואיין, ג'ון הייט, “אם נפתח את קופסת השרצים הזו, כנראה שנבלה את השנה הבאה בניסיון לתקן את כל השגיאות ואת השלבים שהיו אולי קשים מדי במבט לאחור... במקום זה, החלטנו שאנחנו רוצים שזו תהיה חוויה טהורה, מה שאנשים היו רואים אם היו משחקים בכותרים המקוריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully