וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוטיפיי מתנייד

דידי חנוך

7.9.2009 / 16:16

שירות המוזיקה שצובר פופולריות זוכה ליישומים ניידים לאייפון ולאנדרואיד, ומודגם בסימביאן

לפני כשבוע דיווחנו כאן שהיישום לאייפון של -Spotify, שירות המוזיקה שמאפשר שמיעה בלתי מוגבלת של שירים מהרשת תמורת תשלום חודשי, זכה לאישור על ידי אפל. היום יוצא השירות לחנות היישומים, וגם לשוק היישומים של אנדרואיד. בו ביום בו מושק השירות לשתי הפלטפורמות המתקדמות בעולם המובייל, הוא גם מושק בפלטפורמת הסמארטפונים הנפוצה ביותר: S60, מערכת ההפעלה שנמצאת במכשירי נוקיה רבים ובקובץ מכשירים של חברות אחרות.

Spotify הוא שירות שנחשב על ידי רבים לסכנה האמיתית הראשונה לדומיננטיות של אפל ואייטיונז. המודל, עליו כתבנו בעבר, הוא מודל של גישה בלתי מוגבלת למוזיקה מכל מכשיר בעל קישוריות אינטרנט, עם אפשרות לשמור רשימות השמעה במכשיר עצמו על מנת לשמוע אותן במקומות בהם אין קישוריות.

השירות זמין בחינם - עם צפיה בפרסומות - באמצעות המחשב. חשבון פרימיום, שעולה 10 יורו לחודש באירופה ו-10 ליש"ט בבריטניה, מספק גם את הגישה הניידת, וממשק ללא פרסומות בתוכנה. השירות הושק באירופה, וזכה לפופולריות רבה מאד. בשוודיה מולדתו, הוא כבר פופולרי יותר מ-iTunes של אפל. הוא יושק בקרוב בארצות הברית. השירות לא זמין עדיין בישראל, אם כי ניתן להשיג אליו גישה באמצעות פרוקסי וכרטיס אשראי בעל כתובת משנית בבריטניה. בבדיקות שערכנו לשירות מצאנו מוצר נוח מאד לשימוש שמספק חוויה מקבילה לשמיעת מוזיקה מהמחשב עצמו.

  • עוד באותו נושא:
  • spotify

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully