וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: S4ve.as

דידי חנוך

8.9.2009 / 11:24

צריכים להעביר קבצים גדולים ברשת? לא רוצים לשלם כלום? תוכנת השבוע שלנו - שהיא בעצם שירות ברשת - מתאימה לכם

כבר שנים שאנחנו משתמשים בשירותים שונים על מנת להעביר קבצים גדולים ממחשב למחשב. פעם השתמשנו בתוכנות FTP. זה היה די מדכא. אחר כך השתמשנו בשירותים כמו yousendit. זה היה לא רע, אבל בהדרגה הפך לשמיש פחות ופחות. אנחנו עדיין משתמשים - ונמשיך להשתמש - ב-drop.io המעולה, מכיוון שהוא מספק חבילת שירותים מאד שלמה.

אבל כשצריך להעביר קבצים ממש גדולים, קבצים בגודל מאות מגבייטים, לא היה עד כה שירות חינמי מוצלח. קבלו את s4ve.as, שירות שאמנם יש לו שם דבילי (מה, החלפת אותיות במספרים היא הגרסה החדשה להורדה אות משם המוצר שלכם?), אבל חוץ מזה באמת שלא מצאנו סיבה להתלונן עליו.

הממשק הממש פשוט של s4ve.as כולל לחצן גדול עליו כתוב Select File. לחצו עליו, ובחרו בקובץ - רק אחד - מהמחשב שלכם. לאחר שבחרתם קובץ, לחצו על אותו הכפתור מקודם, שעכשיו כתוב עליו upload. הקובץ יעלה לשרתים של השירות, וכשהוא יסיים תקבלו כתובת מקוצרת משירות קיצור הכתובות bit.ly. את הכתובת הזאת תשלחו לכל מי שאתם רוצים להעביר לו את הקובץ. הקישור יעבוד במשך 24 שעות, ואז הקובץ שהעליתם יימחק.

אנחנו השתמשנו לאחרונה בשירות על מנת להעביר קבצים מגרמניה לארץ, והוא עבד מצוין. הוא פשוט, הוא נוח, הוא חינמי והוא עושה את העבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • S4ve.as

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully