וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט שיגן על החפצים שלכם

דידי חנוך

9.9.2009 / 3:29

אם אתם חוששים שיגנבו לכם - או שתאבדו - את התיק, הסלולרי או המפתחות, גאדג'ט היום שלנו יגן עליכם

קרה לכם שקמתם מהשולחן בבית הקפה וקלטתם באיחור שהותרתם את הטלפון הסלולרי מאחור? או שיצאתם מהמונית והשארתם את התיק, הארנק או - שוב, כי זה קרה לנו - את הסלולרי? Nio הוא מוצר שמטרתו לדאוג שזה לא יקרה, והוא מגן עליכם מגניבה או משכחה.

איך זה עובד? פשוט מאד. הגאדג'ט עצמו הוא מוצר קטן שיכול לשמש כמחזיק מפתחות. הוא מגיע עם יישום לטלפון הסלולרי - בלאקברי, רוב מכשירי נוקיה, לא מעט מכשירי סוני אריקסון, כמה מכשירי LG וכל מכשיר חלונות מובייל - שמתקשר אליו באמצעות בלוטות'. אם הטלפון והניו מתרחקים זה מזה, שניהם מתחילים לצפצף, והטלפון ננעל. תוכלו לפתוח אותו מהגאדג'ט עצמו.

ניתן לכבות ולהדליק את ה"אזור המוגן", כך שתוכלו לכבות את הניו בקלות כשתגיעו למשרד או הביתה. זמן הסוללה שלו הוא 28 שעות, כך שבשימוש ממוצע של שעתיים ליום, מעריכים באתר היצרן שהוא יחזיק מעמד שבועיים בין טעינות.

את גודל איזור הביטחון תוכלו להגדיר בעצמכם, עד מרחק של 25 מטרים. תוכלו גם להגדיר עיכוב בהפעלת האזעקה, מחמש עד 20 שניות, כדי שהמכשיר לא יצפצף כשתקומו להתמתח. ניו אחד עולה 70 דולרים, והוא יספיק על מנת להגן על הסלולרי פלוס מזוודה, או רק על הסלולרי אם אתם רוצים להשתמש בו כמחזיק מפתחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוששים שהחפצים שלכם יישכחו, יאבדו או ייגנבו?

ומה אתם אומרים? הגיע הזמן שהטכנולוגיה תגן עלינו מאובדן הטכנולוגיה שלנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully