וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסה חדשה ל-Tweetdeck

דידי חנוך

9.9.2009 / 16:29

התוכנה הפופולרית ביותר לשימוש בטוויטר זוכה לשדרוג שמשפר את הממשק שלה עם פייסבוק

Tweetdeck, התוכנה הפופולרית ביותר לשימוש ברשת החברתית טוויטר, משתדרגת היום. הגרסה החדשה כוללת לא רק שיפורים בממשק עם טוויטר, כגון קיצור אוטומטי של קישורים על מנת שיתאימו למכסת 140 התווים, כי אם גם שיפור משמעותי בממשק עם פייסבוק.

Tweetdeck כוללת ממשק לפייסבוק מגרסה 0.24, שהושקה במרץ. אבל עד כה הוגבל השילוב להודעות סטטוס. בגרסה 0.3 שיוצאת היום, ניתן לראות שיפור משמעותי בתחום זה. משתמשים יכולים לקבל את כל זרם העדכונים של חבריהם, או לבחור לראות רק אחד או כמה מהבאים: הודעות סטטוס, תמונות, סרטונים והודעות בקיר. אפשר בממשק החדש לראות ולהוסיף תגובות בקלות, ולסמן שאהבתם או לא אהבתם אייטמים.

לא רק פייסבוק

הגרסה החדשה כוללת גם אינדקס משתמשים נבחרים בטוויטר, המקוטלגים לקטגוריות. ולראשונה ניתן לקבל באמצעות טוויטדק גם עדכונים למייספייס, הרשת החברתית הדומיננטית לשעבר שמנייתה נמצאת בירידה כיום.

דבר אחד שלא נכלל בעדכון החדש הוא שיפור בצריכת המשאבים של טוויטדק. עדיין מדובר בתוכנה זוללת משאבים, שעשויה בהחלט להאט את המחשב שלכם אם הוא לא התברך ב-2 גיגה זיכרון לפחות.

תוכנת seesmic Desktop המתחרה בטוויטדק, כוללת כבר זמן מה שילוב מלא של עדכוני פייסבוק. אבל הממשק הפחות אינטואיטיבי של סיסמיק מנע ממנה לנגוס משמעותית בנתח השוק של טוויטדק. אחרי ממשק הווב, טוויטדק נחשבת לדרך הנפוצה ביותר בה אנשים משתמשים בטוויטר.

דבר אחד שחשוב לעשות עם תחילת השימוש בתוכנה הוא שינוי הפונט כך שהתוכנה תדע לקרוא עברית. על מנת לעשות זאת, יש לבחור ב-Settings, ושם לבחור בטאב Colors/Font. בטאב שנפתח, בחרו ב-International Font / Twitterkey, ואז לא תקבלו ג'יבריש כשחבריכם מעדכנים בעברית.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully