וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפודים - הדור הבא

חברת אפל הציגה את הדור החדש של מכשירי האייפוד (הנאנו מקבל מצלמת וידאו) ואת חידושי התוכנה שלה

סטיב ג'ובס חזר. לא ברור עד כמה האדם שאחראי במידה רבה להצלחתה של חברת אפל בעשורים האחרונים עסוק כיום בניהול החברה, אבל לפחות לבמת האירועים של Apple הוא חזר. הוא עשה זאת הערב (ד'), באירוע השנתי של החברה שמוקדש להכרזות מוזיקה.

שנה חדשה, אייפודים חדשים

יותר מ-220 מיליון אייפודים נמכרו עד היום, מתוכם 20 מיליון הם מכשירי iPod Touch. הדגמים החדשים, שמגיעים עם זכרון בנפח 8 גיגה (199$), 32 גיגה (299$) ו-64 גיגה (399$), אמורים להיות מהירים יותר – עד 50% יותר מהדגמים הישנים.

האייפוד קלאסיק הותיק נשאר בשלו, עם אותו גודל ואותו מחיר (250$). רק הנפח שלו גדל ל-160 גיגהבייט. השאפל הקטנטן זוכה לצבעים חדשים, ולהורדה במחיר – דגם עם 2 גיגהבייט זכרון יעלה מעכשיו רק 59 דולרים. ויש גם מהדורה מיוחדת מפלדת אל-חלד, שתעלה 99$ עבור דגם עם 4 גיגהבייטים של זכרון.

ומה באשר לנאנו? הנגן הפופולרי, שיותר מ-100 מיליון יחידות ממנו נמכרו ברחבי העולם, מקבל מצלמת וידאו, מיקרופון ורמקול. המכשירים אף יכללו אפשרות העלאת סרטונים מהמכשיר ישירות ליוטיוב. כל זה במחיר של 149$ לדגם של 8 גיגהבייט ו-179$ ל-16 גיגהבייט. כמו כן, מתווספות אליו גם אפשרויות של VoiceOver, Genius, רשמקול, רדיו FM (לראשונה בתולדות האייפון!) ומד צעדים מובנה. וכמובן שהכל עם צבעים חדשים.

סוני ונינטנדו – תזהרו

פיל שילר, שהציג את האייפודים החדשים, עלה לבמה לא רק כדי להציג את המכשירים, אלא גם כדי לשבח את קו המוצרים עצמו. לדבריו, הטאץ' הוא מכשיר גיימינג נהדר, עם חווית קנייה מקוונת ואפשרויות משחק מרשימות, איכותיות כמו – אם לא יותר מאלה של – ה-PSP וה-DS.

אחד הדוברים שעלו לבמה היה בן מאטס – המפיק של Assassin's Creed לאייפון, שהציג את גרסת ההמשך למשחק המצליח. כמו כן, בארט דקרם מחברה חדשה בשם Tapulous הציג משחק בשם Riddim Ribbon - מרוץ עתידני שכולל אלמנטים של משחק קצב, עם שירים מוכרים. Gameloft – אחת מחברות המשחקים הגדולות בתחום הטלפונים, הציגה כותר פעולה תלת מימדי חדש וב-EA הראו את Madden 10 לאייפון (ארה"ב, אחרי הכל, ועונת הפוטבול תיכף נפתחת).

מכשירי הטאץ' החדשים גם תומכים בפלטפורמה גרפית OpenGL ES 2.0, שמטרתה לשפר את האיכות הגרפית של המשחקים.

מוזיקה, לאייטיונס חודרת

iTunes, תוכנת ניהול מולטימדיה וחנות מוזיקה מקוונת, ממשיכה לדהור קדימה. יותר מ-8 וחצי מיליארד שירים נמכרו דרכה, כשכיום יש לה 100,000,000 משתמשים שהזינו את מספרי כרטיס האשראי שלהם (ניתן לעשות זאת גם לכרטיסים ישראליים, אבל באמצעותם אפשר לרכוש רק תוכנות – לא מוזיקה).

היום משיקה אפל את גרסה 9 של iTunes. בגרסה החדשה קיים מנגנון Genius משופר שיכול ליצור פלייליסט מכל השירים שלכם; אפשרות סנכרון על פי אמנים וז'אנרים; לנהל את מיקומי התוכנות על דפי הבית של אייפון ואייפוד טאץ'; וסנכרון תוכן מוזיקלי בין 5 מחשבים שנמצאים באותה הרשת.

כמו כן, הגרסה החדשה תוכל להתמודד עם גרסאות דיגיטליות של אלבומי LP. באלה, תוכלו לא רק לנגן שירים אלא גם לראות את התמונות שהיו בתקליטורים המקוריים, לקרוא את מילות השירים ולגשת לכל התוכן הנוסף שהיה באריזה המקורית. פונקציונליות דומה מגיעה גם לסרטים שמורידים מהחנות של iTunes, כשהממשק שהודגם דומה לזה של תקליטורי DVD – תוספות מיוחדות, פרקים וכו...

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נתונים ותוכנה

30 מיליון אייפונים מכרה אפל, לדברי ג'ובס. ואם המספר הזה לא מספיק גבוה עבורכם, קבלו גם את המספר הבא – 1.8 מיליארד. זהו מספר הפעמים שמשתמשי האייפון והאייפוד טאץ' הורידו אפליקציות מחנות החברה בשנה ורבע בה היא קיימת.

כמו כן, הכריז ג'ובס על גרסה חדשה לקושחה עבור אייפונים ומכשירי אייפוד טאץ'. בגרסה 3.1 מתווספות מספר פונקציות, ביניהן Genius – מנוע המלצות המבוסס על הספריה שלכם – שמגיע עכשיו גם לתוכנות; אפשרות לקנות רינגטונים, מהם יש לאפל יותר מ-30,000 כרגע, כשהם יימכרו במחיר של 1.29$ לרינגטון. העדכון יהיה חינם הן לבעלי אייפון והן לבעלי אייפוד טאץ' עם קושחה 3.0 – חידוש מסויים, כיוון שעד כה נאלצו בעלי Touch לשלם על העדכונים.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully