וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנו, אייפוד נאנו

דידי חנוך

10.9.2009 / 3:19

מדור גאדג'ט היום לא בא לספר לכם על מוצר שאתם לא מכירים, כי אם לשאול לדעתכם. הנאנו החדש, הוא מגניב?

אפל השיקה אתמול את אייפוד נאנו דור 5. האייפוד הראשון עם מצלמת וידאו ועם רשמקול דיגיטלי. הנאנו הוא נגן המדיה המצליח ביותר בעולם, עם מעל 100 מיליון יחידות שנמכרו. אבל למרות השיפורים, האם אייפוד נאנו הוא עדיין מוצר מגניב?

אחרי הכל, מצלמת הוידאו שלו היא מצלמת VGA בעולם בו כולם עוברים לצלם ב-HD, ורבים מהמתחרים כבר מזמן מציעים יכולות הקלטה. וחוצמזה, ומי עדיין רוצה מוצר נטול כל קישוריות? צילמנו משהו, ואז צריך לסנכרן אותו למחשב כדי להעלות אותו?

מצד שני, הוא קטן מאד, הוא מעוצב, הוא בהחלט דרך נוחה מאד לשמוע מוזיקה. ואם אפשר גם לצלם מדי פעם כשמשהו מעניין מופיע, למה לא? הרי לא כולנו רוצים סמארטפונים שיכולים לצלם וידאו באיכות טובה יותר ולהעלות אותם לרשת. ולא מדובר במכשיר יקר. תמורת 150 דולרים לגרסת ה-8 גיגבייט ו-180 לגרסת ה-16, אתם מקבלים נגן זעיר עם מצלמת וידאו וסופר צעדים. מה רע?

כפי שאתם יכולים לראות, יש לנו כאן דילמה, אותה לא נוכל לפתור באמת מבחינתנו עד שיצא לנו לבדוק את הנאנו החדש. אז החלטנו לפתור אותה בעזרת חוכמת ההמונים. וזה המקום שלכם בכל הסיפור. שני כפתורי ההצבעה מחכים לכם, וגם לחצן "הוסף תגובה". מה אתם אומרים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully