וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: מבול של משחקים

12.9.2009 / 15:06

מדור הטריילרים השבועי שלנו כולל הפעם לא מעט משחקים שאוטוטו מגיעים לחנויות. צפו והחליטו על מה לבזבז את הכסף

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה! TECH. ובכל שבוע אנחנו גורמים להם לעבוד בלי הפסקה עד שהם קורסים. וכשזה קורה, אנחנו מנסים להעיר אותם. מי שמצליח להתעורר אחרי 55 שעות שינה, מגיע לוידאודרום

Mini Ninjas

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, DS

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: פעולה

הערות: מעטים הם הדברים שיכולים להיחשב לחמודים יותר מנינג'ות, וכשאנחנו מדברים על מיני-נינג'ות זה בכלל קרב אבוד. הם שואבים את כוחם הן מהיותם נינג'ות והן מהיותם מיני. לכן, המשחק החדש בו הם מככבים, נראה לא רק מגניב להפליא אלא גם חמוד יותר מכל משחק אחר שראינו בזמן האחרון.

Section 8

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: פעולה

הערות: משחק הפעולה החדש של TimeGate Studios הוא עוף מוזר שמיישם מנגנוני משחק חדשניים יחסית בתוך אריזה שגרתית של כותר פעולה עתידני. כך, למשל, אין בו נקודות "חזרה לחיים". במקום זה, כשתיהרגו, תוכלו לצנוח לעולם המשחק בחליפה, ולהחליט איפה בדיוק אתם רוצים להתחיל את הקרב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Secret World

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: לא ידוע

ז'אנר: תפקידים המוני

הערות: לחברת Funcom הרבה ניסיון במשחקי תפקידים המוניים. שני הכותרים הראשונים שלהם – Anarchy Online ו-Age of Conan, זוכים להצלחה מתונה בקרב שחקנים מערביים. ועכשיו אנחנו מקבלים עוד הצצה למשחק החדש שלהם – Secret World, בו לא יהיו רמות או סוגי דמויות.

Torchlight

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: 27 באוקטובר

ז'אנר: תואם-דיאבלו

הערות: אם זה נראה בערך כמו דיאבלו, ומרגיש בערך כמו דיאבלו, זה כנראה עוד תואם דיאבלו. והאמת היא שמזמן לא היה לנו אחד טוב כזה. וב-Torchlight אנחנו נקבל לא רק גיבור בודד, מבוכים ומפלצות, אלא גם גרפיקה חביבה שנראית מצויירת.

Marvel Ultimate Alliance 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, פלייסטיישן 2, PSP, DS

תאריך השקה: 25 בספטמבר

ז'אנר: תפקידים

הערות: לאחר ההצלחה של Marvel Ultimate Alliance היה ברור שהמשחק השני כבר בדרך. ועכשיו הוא מגיע. עלילת המשחק אמנם מתחילה באירועי Secret War, אבל רובו יתרחש לאחר המלחמה ויעקוב אחר חלק מהשלכותיה על הדמויות המוכרות של ייקום מארוול. בטריילרים שלפניכם תוכלו לראות איך זה הולך להיראות.

Dragon Age: Origins

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 6 בנובמבר

ז'אנר: תפקידים

הערות: הטריילר הזה הוא, ברובו, אוסף קטעים מהמשחק עצמו, בהם אנחנו רואים את הצגת הדמות של ליליאנה. מי היא? לא מאוד ברור, אבל כמות כתמי הדם עליה מצביעה שהיא אוהבת להילחם, או לרחוץ עצמה בדם. וזה בדיוק מה שאתם צריכים לחבורה שלכם במשחק.

Halo 3: ODST

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 22 בספטמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: מחלקת השיווק של מיקרוסופט מודעת לכוחו של המותג "היילו" ומשקיעה לא מעט מאמצים בשימור הכוח הזה. כעת הם הפיקו סרט קצר של 2 וחצי דקות אודות יחידת ה-ODST, לה מוקדש המשחק החדש בסדרה. והסרט הזה? הוא בדיוק איך שהיינו רוצים ש"היילו: הסרט" ייראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully