וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל לחוף הים

דידי חנוך

13.9.2009 / 2:33

גאדג'ט היום שלנו מספק חשמל בחוף הים. הוא מוצג כמוצר אישי, אבל אנחנו היינו רוצים לראות אותו כתשתית

העץ הסולרי הוא עיצוב קונספט שעלה לאחרונה לאתר Yanko Design. הרעיון פשוט: מוט ארוך, עם מספר שקעים, ובראשו קולטן סולרי. המעצבים, ג'ון-סה קיםן, מין-גוו קים ודונג-איון קים, הגו אותו כמוצר צרכני. אנשים יקנו אותו, ויקחו אותו איתם לחוף הים, כדי לספק חשמל לטלפון הסלולרי, לנגן המוזיקה, למחשב הנייד וכו'. תוכלו לראות גלריית תמונות שלו באתר יאנקו.

כמוצר צרכני, מדובר במשהו נחמד ובעל עיצוב חביב. אבל הוא לא באמת נייד, בטח לא יחסית למטענים נטענים סולריים אחרים שראינו. לנו יש רעיון קצת שונה: אנחנו רוצים את הדבר הזה כחלק מהתשתית. תחשבו שהייתם הולכים לבריכה, ובין הכיסאות היו "עצים" כאלה. כך, הייתם יכולים לחבר את המוצרים שלכם לחשמל, והבריכה או המלון לא היו צריכים לחווט את המקום או לשלם על החשמל הזה. כנ"ל בפארקים ומקומות דומים. העץ יהיה חייב להיות ממוסמר לקרקע, כמובן - אחרת פוטנציאל הגניבה גבוה מדי. במקומות כמו הבריכה או חוף הים או הפארק, ממילא כמעט ואין אנשים כאשר אין שמש, כך שהשילוב בין המוצר התיאורטי הזה לבינם נראה לנו טבעי.

כאמור, Solar Tree הוא בקונספט בשלב זה, כך שאין מחיר או מועד הגעה לשוק. אבל לטעמנו, הוא בהחלט מעניין, גם בתפיסה המקורית וגם בעיבוד שלנו.

אם, יש לך שמש

ומה אתם אומרים? רוצים חשמל סולרי במקומות הנופש שלכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully