וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאנו החדש כותב בעברית

הדור החדש של מכשירי iPod Nano יגיע עם תמיכה חלקית בעברית. יש תפריטים וזיהוי שמות שירים, אין תמיכה קולית

לאחר שהאייפוד טאץ' זכה לתמיכה עברית בגרסת הקושחה האחרונה שלו, גם ה-Nano החדש בעל מצלמת הוידאו יתמוך בעברית. התמיכה, כפי שמפורסמת באתר של אפל, הינה חלקית – תפריטים בעברית אמנם יהיו, אבל אפשרויות Voiceover (המכשיר אומר לכם את שם השיר) ושליטה קולית לא תומכות בעברית (ב-20 שפות אחרות דווקא כן).

לפני מספר ימים, אמר ערן תור בתשובה לשאלת וואלה! TECH אודות תמיכת העברית באייפודים שאינם טאץ' כי הוא ממליץ לנו לחכות מספר ימים. כעת קיבלנו רק תשובה חלקית – עדיין לא ברור אם גם בעלי המכשירים שאינם הנאנו החדש והטאץ' (מספר דורות ישנים של נאנו וקלאסיק) יזכו מתישהו לתמיכה עברית, כפי שהובטח באיידיגיטל עוד כשקיבלה לידיה את ההפצה של מכשירי אפל לפני כמעט שנתיים. תוכנת ה-iPodHe, אותה שיווקה ידע (המפיצה הקודמת), נעלמה לאחר העברת השרביט ולא עודכנה לתמיכה בגרסאות הנגנים שיצאו מאז.

אייפוד נאנו היווה את שיא הערב באירוע העיתונאים של אפל, אשר התקיים ביום רביעי שעבר בסן פרנסיסקו. המכשיר החדש מצוייד במצלמת וידאו וכולל אפשרויות העלאה מהירה של סרטונים ליוטיוב. כמו כן, צורפו אליו מספר יכולות שראינו עד כה בנגנים אחרים בסדרה – דוגמת VoiceOver ושליטה קולית שהיגרו אליו מהאייפוד שאפל וממשק ה-Genius שהגיע מהאייפוד טאץ'. כמו כן, זהו האייפוד הראשון עם רדיו

באיידיגיטל אישרו את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully