וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא לפקס

דידי חנוך

14.9.2009 / 3:13

לדידי חנוך נמאס ממוסדות שחיים במאה הקודמת ועדיין מתעקשים לקבל ולשלוח הודעות בפקס

במערכת וואלה! יש מכשיר פקס. הייתי שמח לומר שהוא עומד מיותם, בעוד משרדי ממשלה, תאגידים וצה"ל שולחים את ההודעות שלהם לדסק שלנו במייל. הייתי שמח לומר את זה, אבל אני לא יכול.

יש עדיין מוסדות במדינת ישראל שמתעקשים להשתמש בפקס כאמצעי המרכזי שלהם להעברת מסרים. זה ביזארי ומיושן, אבל זה לא משהו שפוגע בכלל הציבור. בגופי התקשורת בישראל עדיין יש פקס, אחרי הכל.

הבעיה האמיתית היא גופים שעדיין מתעקשים לקבל פקסים. בשבועות האחרונים לעגו רבים לאיגוד האינטרנט על כך שהדרך היחידה לשלוח לו בקשות רשמיות היא פקס. אבל האיגוד הוא רק דוגמה אחת מני רבים. בנקים, עיריות ומוסדות ממשלתיים רבים עדיין קיימים ביקום שבו הפקס הוא מוצר נפוץ יותר מאשר מחשב עם חיבור לאינטרנט וחשבון מייל.

זה הולך ונעלם, זה נכון. אחרי הכל, פקס הוא מוצר לא יעיל, לא סביבתי, לא נוח ומיושן. אבולוציה של המברק של פעם. אפילו סורק הוא דבר נפוץ יותר. תנו לנו למלא טפסים, לשלוח מיילים, לשלוח תמונות. יש כיום אינספור חלופות. ואל תנסו לשלוח לנו פקסים.

אני אמרתי את שלי. עכשיו זה בידיים שלכם. אם נמאס לכם מהפקס, ואתם חושבים שהגיע הזמן להתקדם, הצביעו "די לפקס". אם אתם עדיין רואים בו כלי חשוב, הצביעו "לפקס לתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully