וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאו מכל מקום, לטלויזיה

דידי חנוך

14.9.2009 / 3:48

המזרימדיה החדש של נטגיר משלב את כל מה שהיה טוב בדור הקודם, עם שירותי רשת חדשים ומחיר סביר יותר

לפני שנתיים וחצי כתבנו כאן במדור גאדג'ט היום על EVA8000, מזרימדיה (מכשיר שמזרים מדיה מהרשת וממחשבים בבית לטלויזיה) שאז היה בין הטובים מסוגו, מכיוון שאפשר לצפות בוידאו מהרשת לצד הזרמה מהמחשב. הוא עלה 350 דולרים.

עכשיו יוצא לשוק הדגם החדש בסדרה, שראוי לציון גם בגלל התכונות שלו - כולל אלו שלא יעבדו בארץ - וגם בגלל המחיר. Netgear EVA2000 Digital Entertainer Live הוא מזרימדיה קומפקטי שמזרים מדיה מכונן חיצוני או מכל מחשב ברשת הביתית או ממגוון רחב של שירותי וידאו ברשת. המכשיר משתמש בשירות VTAP לחיפוש במעל 100,00 אתרי וידאו שונים ברשת, ומחלק אותם לקטגוריות. הוא מנגן את כל הפורמטים שמכשיר מסוגו צריך לנגן, מ-DIVX ועד מטרוסקה לקבצי HD - עד רזולוציית 720p.

הוא מתחבר גם למספר שירותי רשת שמאפשרים צפיה בחינם בערוצים מוזרמים, לצד האפשרות - הלא רלוונטית כרגע לישראל, אבל עשויה להיות רלוונטית מאד בעתיד - להתחבר לשירותי VOD כגון נטפליקס להזמנת סרטים לצפיה. המכשיר מתחבר לרשת באמצעות כבל או באמצעות מתאם אלחוטי שעולה 40 דולרים. הוא מתחבר לטלויזיה בכבל HDMI או באמצעות חיבור קומפוננט או RCA. אם אתם מחפשים מוצר שיעביר את המדיה מכל מקום לטלויזיה, זה בהחלט נראה לנו כמו מתמודד ראוי.

אבל מה שהופך אותו למעניין באמת לטעמנו הוא המחיר. EVA2000 עולה 150 דולרים. פחות מחצי מדודנו הוותיק, זאת למרות שהוא בבירור מוצר טוב יותר. כתבנו כאן בעבר על WD HD TV (אחד המוצרים המעטים במדור עליהם אנחנו יכולים לומר, כאחרוני המוכרים בחנויות חשמל: קנינו אותו ואנחנו משתמשים בו בבית), ומעניין לציין שמדובר במחיר שמחירו דומה מאד למרות שהוא מוסיף יכולות רשת שאין למוצר של ווסטרן דיגיטל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקופסה קטנה וזולה יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגיע זמן ההזרמה?

ומה אתם אומרים? תשקלו לחבר את כל המדיה לטלויזיה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully