וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק מאיצה

החברה משיקה היום את רשת NGN עם חבילות גלישה במהירות 20 ו-30 מגהביט לשניה

חברת בזק השיקה היום בתערוכת Bezeq Expo מספר שירותים מקוונים ללקוחות של החברה. גולת הכותרת היא חשיפת חבילות חדשות, במהירות 20 ו-30 מגהביט הורדה ומגהביט העלאה (VDSL), שתהיינה זמינות ללקוחות אשר כבר נמצאים באזורי הפריסה של ה-NGN.המחירים הם 260 ש"ח בחודש לתשתית 20 מגה ו-400 שקל בחודש לתשתית 30 מגה. שווה לציין כי בבזק אומרים שהשירות "יינתן במגבלות הטכנולוגיות”.

ומי יכול להזמין את החבילות? לטענת בזק, עד סוף 2010 יהיו 50% ממשקי הבית בישראל מחוברים ל-NGN, כשב-2012 רוצים להגיע בבזק ל-80% מכלל לקוחות החברה. כיום 230 אלף לקוחות מחוברים לרשת, כשאזורי הכיסוי כוללים עשרות יישובים שונים (אך לאו דווקא את כל הבתים ביישובים האלה).

מגבה ומתקשרת מהמחשב

כמו כן, משיקה בזק את שירות NetDisk שמאפשר לאחסן קבצים על שרתי החברה. אל הקבצים ניתן לגשת, נכון לעכשיו, רק ממחשבים. השירות כולל גיבוי אוטומטי של הקבצים לרשת.תמחור Netdisk הוא במודל של שקל לגיגהבייט של מקום אחסון, כשהמשדרגים למהירות 10 מגהבייט ומעלה זכאים לאחסון של 2 גיגהבייטים בחינם.

שירות נוסף שהשקתו תחל כעת הוא Bphone – תוכנת מחשב של בזק המאפשרת להוציא ולקבל שיחות, לשלוח סמס ולנהל רשימת אנשי קשר. בבזק אומרים כי במהלך החודש הקרוב תושק גרסה מתקדמת יותר של השירות, שיאפשר לגשת אליו ישירות מאתר האינטרנט של החברה. תעריפי השירות הם תעריפי בזק הרגילים.

בתחום החומרה משיקה בזק נתב אלחוטי חדש, שתומך בתקן 802.11N – שקיים כבר מעל שנתיים בשוק, אבל אושר רשמית כתקן רק השבוע - שמאפשר מהירויות תעבורה גבוהות יותר (אם המחשבים או המודמים האלחוטיים תומכים בתקן N גם הם). הנתב יינתן במודל חיוב-זיכוי מלא של 19.90 ש"ח בחודש למשך שלוש שנים לאנשים שיצטרפו לחבילות NGN, ובמחיר של 1.90 ש"ח בחודש עבור אנשים שמצטרפים לחבילות במהירות 2.5-8 מגהביט. מי שכבר יש לו נתב של בזק, יוכל להחזיר אותו ולשדרג לנתב החדש במחירים שזהים לאלה של מצטרפים חדשים. הנתבים הם מתוצרת D-Link, דגם 6640 ו-6641.

גילוי נאות: וואלה! היא חלק מקבוצת בזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully