וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Avira AntiVir

דידי חנוך

16.9.2009 / 2:21

נאמנות היא דבר שצריך לעמוד במבחן הזמן, ואנחנו העברנו את שלנו לאווירה, ואיתה את תואר "האנטי וירוס החינמי הטוב ביותר"

לפני קצת יותר משנה נסקרה כאן במדור תוכנת Avast, והוכרזה כאנטי וירוס הטוב ביותר, מבין החינמיים ובכלל. באותה התקופה, Avast היתה תוכנה שהתקנו בכל מחשב. לפני זמן מה, החלה להיסדק הנאמנות שלנו לתוכנה לאחר שידידת המדור סבלה ממתקפת וירוסים אכזרית למרות שהשתמשה בה. זמן מה לאחר מכן, סבלנו מגורלו הטבעי של מי שמשתמש במחשב הביתי כדי לבדוק כל מיני סוגי תוכנה מכל מני מקורות: וירוס. אוואסט לא הגנה עלינו. Avira AntiVir הצילה אותנו.

אנחנו יודעים ממזמן שאנטי-ויר היא תוכנה מעולה. בכל פעם שהיא נבחנת במבדקים, היא תמיד זוכה לציונים מעולים. אבל זאת תוכנה שיש בה גורם הצקה גבוה מאד: היא מעלה מדי פעם מסך פופ אפ מעצבן במיוחד שממליץ לעבור לגרסת הפרימיום. כל עוד סברנו שברמת ההגנה אין הבדל מהותי בינה לבין אוואסט, ההצקות האלה הספיקו כדי להימנע ממנה. אבל כאשר היא הצליחה להסיר לגמרי וירוס שהותיר את אוואסט מגמגם וחסר אונים - למרות שלא תקף אותו ישירות ולא כיבה אותו - שינינו את דעתנו.

כמו Avast, גם Avira AntiVir היא תוכנה שלא מכבידה על מערכת ההפעלה. אם תבחרו בהגדרות לתת לה לסרוק את המחשב בשלב מוקדם בהפעלתו, תזכו להגנה טובה יותר במחיר של כמה שניות המתנה עד שהמחשב עולה. חוץ מזה, היא עובדת, היא לא מציקה, והיא מספקת הגנה טובה והסרה מעולה. היא תוכנת השבוע שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully