וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מדפדפת בחדשות

דידי חנוך

15.9.2009 / 4:50

החברה משיקה את Fast Flip, ממשק חדש למציאת כתבות ועיון בהן, עם מספר שותפי תוכן

גוגל השיקה בארוע TechCrunch 50 את Fast Flip, שירות שמנסה להביא את חוויית הדפדוף במגזין לתוכן אינטרנטי. השירות, שמושק עם מספר ספקי תוכן הכוללים את הניו יורק טיימס, וושינגטון פוסט, BBC ואחרים, מאפשר "לדפדף" בכותרות, לפי פופולריות, נושאים, קטגוריות וספקי התוכן.

Fast Flip מציג את "העמוד הראשון" של הכתבה, או את החלק שלה שניתן להציג בתוך חלון, כאשר לקריאת הכתבה עצמה יש להיכנס לאתר ספק התוכן עצמו. מכל עמוד תוכן ניתן, בהצמדת סמן העכבר לקצה השמאלי של המסך, לראות את הכתבות הסמוכות בקטגוריה, ובהקלקה על אחד מהחיצים בצידי המסך ניתן לדפדף לכתבה הבאה.

בבדיקה שערכנו עם השקת השירות, הוא נראה נוח מאד, ועשוי בהחלט לשמש כאתר יעד לחובבי חדשות. הממשק פשוט להפליא וקל להבנה, ומהירות הדפדוף מרשימה מאד. עם זאת, הכתבות מוצגות בעמוד הראשי בגודל די קטן. במקרים רבים, קשה לראות במה הן עוסקות מבלי להתאמץ או להיכנס אליהן.

המעבר לאתר המקורי על מנת לקרוא את התוכן במלואו מאפשר לגוגל לתת לספקי התוכן את ההקלקות ואת ההכנסה מהפרסום. מבחינה זאת, ניתן בהחלט לראות בהשקת השירות צעד של פיוס בין גוגל לספקי החדשות הגדולים, לאחר התבטאויות שליליות מצד כמה ספקי תוכן חדשות בחודשים האחרונים.

השירות מושק כרגע כחלק מ-Google Labs (מה שקודם עוד לשלב הבטא אצל גוגל), ומציג תכנים מארצות הברית ובריטניה. הוא זמין גם בווב וגם בגרסה המותאמת לדפדפנים של האייפון ושל מכשירי אנדרואיד.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully