וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז למדיה

דידי חנוך

15.9.2009 / 4:54

כתבנו על Mooltv אמש כשהוא זכה בפרס, אבל החלטנו שמגיע לו לעמוד למבחן ההצבעות שלכם. לכן הוא גאדג'ט היום

MoolTV הוא מכשיר שהוצג אתמול ראשונה בתערוכת Bezeq Expo, שם זכה בפרס כמוצר המבטיח ביותר. המוצר הקטן, שנמצא בשלב די מוקדם בתהליך הפיתוח שלו, תפס את תשומת הלב שלנו ממספר סיבות.

ראשית, הוא מצליח לחדש בתחום מאד צפוף. אתמול כתבנו כאן על EVA2000 של נטגיר. מוצר נחמד שהוא התפתחות אבולוציונית של מוצרים דומים של אותה החברה מלפני שנתיים. מולטיוי, לעומתו, הוא קפיצה נחשונית. זה אינו מזרימדיה מהסוג המוכר. המכשיר מתחבר לממיר שלכם, ועושה את כל מה שניתן לצפות ממדיה סנטר: הוא מתחבר למדריך השידורים, מקליט תכנים וכיו"ב. הוא גם מתחבר למחשבים שבבית בחיבור אלחוטי, ושואב מהם את כל המדיה ומציג אותה בממשק נוח.

אבל מה שהופך אותו למוצר מסקרן כל כך הוא מה שהוא עושה עם כל המדיה הזאת. אם אתם מדפדפים במדריך השידורים, ונתקלים בסרט שנראה מעניין, MoolTV יביא לכם טריילר שלו מהרשת, כדי שיהיה לכם מושג טוב יותר האם לצפות או לא. אם אתם שומעים מוזיקה, הוא יכול להציג את המילים של השירים - שגם אותן הוא מוריד מהרשת. אולי ההיבט המעניין ביותר של המוצר הוא היכולת שלו לשנע מדיה בין מסכים. נאמר שאתם צופים בסלון בפרק של סדרת טלויזיה שהקלטתם, ורוצים לעבור ולהמשיך לצפות בחדר אחר. באמצעות MoolTV, תוכלו להמשיך לצפות מאותה הנקודה בדיוק בה הפסקתם. כיום, המכשיר מתחבר לממיר, אבל זה לא היעד האמיתי שלו. כאשר יושקו שירותי IPTV, שיאפשרו לקבל שירותי טלויזיה מהרשת, נועד המכשיר לשמש כתחליף משודרג מאד לממיר.

בידיעה שכתבנו על זכייתו של המוצר בתחרות אמש, ציינו שהוא נולד מתוך קהילת Hometheater.co.il, אתר חובבי הקולנוע הביתי בישראל (גילוי נאות: הם שימשו בעבר כספקי תוכן של וואלה! TECH ואנחנו עדיין מחבבים את מפעילי האתר ורואים בהם חברים). וזה אולי ההיבט המרתק ביותר שלו. קצת כמו ה-CrunchPad, מכשיר הלוח שאתר TechCrunch עומד להשיק שתוכנן כי זה מה שנראה לבעל האתר כמכשיר אידיאלי, גם כאן מדובר במכשיר שנולד ממשאלות לב. גולשי האתר אמרו מה הם היו רוצים לראות במרכז מדיה ביתי, ואז הם יצאו להגשים את החזון. זה מוצר שנולד באמת מתוך אהבת הדבר.

כאמור, מדובר עדיין במוצר שנמצא בשלב מוקדם של תהליך הפיתוח. אין עדיין נתונים מלאים של מה שיהיה בו כאשר יושק, וודאי שאין תאריך השקה או מחיר. אבל זה בהחלט מוצר שנשמח לראות על המדפים.

יש לכם מדיה לנהל?

ומה אתם אומרים? סקרנים בנוגע לפוטנציאל של המוצר המקומי הזה?

  • עוד באותו נושא:
  • mooltv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully