וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדשים ומשחקים

גם בימי המיתון, ממשיכה תעשיית המשחקים להפיק מוצרים חדשניים ורעיונות חדשניים - חלקם אפילו מהפכניים

מנכ"ל חברת המשחקים Activision Blizzard, בובי קוטיק שמו, מאוד אוהב לזרוק לתקשורת הצהרות בומבסטיות, כשרק חלק מהן הופך בסופו של דבר למציאות. הפעם זוהי סדרת Guitar Hero של החברה שזכתה לטיפולו של האיש – אשר טוען כי בעתיד יעקפו משחקי הסדרה את הקונסולות הביתיות ויתחברו למסכי טלוויזיה ישירות.

"תצפו לכך שהרבה מהמוצרים שלנו לא יהיו תלויים בקונסולות" אמר קוטיק, ואז הזכיר גם כי בעתיד הלא רחוק אולי נראה אפשרות של שילוב פרופילי פייסבוק בתוך המשחק כדי לאפשר שיתוף של ההישגים והתוכן שלו עם חבריכים. ההצהרה הזו דווקא הגיונית, אבל גיטר הירו שלא תלוי בקונסולות? לא משהו ריאלי בזמן הקרוב, ככל הנראה.

משחק מובנה בתוך ג'ויסטיק עובד כשמדברים על משחקים ישנים, עם דרישות מערכת ששבב קטן יכול לענות עליהן. ייקח שנים עד שאותו הדבר יהיה אפשרי גם עבור משחקי הדור השביעי של הקונסולות. נכון, אפשר להקריב חלק מהיכולות הגרפיות ואפשרויות מתקדמות עבור ניידות, אבל זה לא יספק את הצרכנים, שכבר התרגלו למשהו מסויים ועכשיו רוצים רק עליה בדרגות האיכות, לא ירידה.

משחקים מרחוק

אך אם כבר בחומרה חדשנית עסקינן, אתמול הוצג בכנס של אתר TechCrunch מוצר מסקרן בשם Spawn HD-720. מדובר במכשיר שמתחבר לקונסולת המשחק שלכם (PS3, X360, Wii, Ps2, Gamecube) ומזרים את הוידאו שלה ברשת ביתית או רשת האינטרנט, כשבאמצעות התוכנה שמותקנת אצלכם על המחשב אתם יכולים לשלוח בחזרה פקודות משחק. לא רוצים לשחק עם המקלדת? תוכלו לחבר למחשב ג'ויסטיק, התוכנה תוכל לעבוד גם איתו.

החיבור של HD-720 לא בא על חשבון חיבור הקונסולה למסך, כך שתוכלו לשחק בו זמנית דרך שלט הקונסולה ודרך המחשב, במשחקים שתומכים במסך מפוצל. לחלופין, אם מישהו רואה טלוויזיה בסלון, תוכלו להמשיך ולשחק בחדר העבודה. ואם נסעתם לחופש, להמשיך ולשחק מבית המלון (בתנאי שהאינטרנט שלכם מהיר מספיק).

זה רעיון מגניב, ומה שמגביר את המגניבות שלו זה שלא מדובר במוצר קונספט. הוא זמין לרכישה כבר היום, במחיר של 199$. בגלל ריבוי ההזמנות, אומרים בחברה שהם ישלחו את המוצרים הראשונים בנובמבר.

הגנה יצירתית



כשיצא המשחק Batman: Arkham Asylum לשוק, גילו שחקני PC שהורידו גרסה פרוצה שלו כי האביר האפל לא מצליח לפרוש כנפיו כדי לדאות בין מקומות, מה שגורם למותו הטרגי בחדר הראשון בו הוא נתקל בגז רעיל. אחד המשתמשים האלה הלך לפורומים הרשמיים של המשחק כדי להתלונן, ואז הסבירו לו מה קרה.

מסתבר שלא מדובר בבאג, אלא במערכת הגנה מובנית, ויצירתית במיוחד. כשעותק המשחק מגלה שפרצו אותו, הוא לא בוכה ולא מונע מהשחקן להיכנס למשחק ולשחק בו כמה דקות טובות. מה שהוא כן עושה, זה מבטל את אחד המנגנונים הקריטיים, ובכך מונע את האפשרות להתקדם מעבר לדקות הראשונות.

זה משרת מטרה כפולה: קודם כל, קשה יותר לשים לב להגנה הזו. שנית, מתן האפשרות לשחק בכותר כמה דקות מעורר את התיאבון של השחקנים, שאולי יילכו ויקנו את הכותר לאחר שיגלו כי הגרסה הפיראטית לא עובדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully