וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארכוס אנדרואידית

דידי חנוך

16.9.2009 / 2:19

אחרי שמועות רבות, מגיעה לוחית האינטרנט של ארכוס, שמשלבת את יכולות מולטימדיה עם מערכת הפעלה מוצלחת

בשנה האחרונה ראינו הרבה תמונות מודלפות של מכשירי מגע שנמצאים אי שם בין מחשבי לוח לטלפונים סלולריים. מכשירים שנמצאים בקטגוריה הכללית של האייפוד טאץ'. מה שמכנים "לוחית אינטרנט", בהעדר שם טוב יותר. רבים מהם היו מכשירי אנדרואיד. אבל עד כה לא ראינו מוצר כזה מחברה מוכרת. אמש השיקה חברת ארכוס הצרפתית את Archos Internet Media Tablet, לוחית אינטרנט עם מסך בגודל 4.8 אינץ', שמשלבת את כל מה שלמדנו להכיר ממכשירי המולטימדיה של החברה עם מערכת ההפעלה של גוגל. במילים אחרות, ארכוס לקחו את אחד המוצרים היפים ביותר בשוק, ונתנו לו מוח.

ארכוס תמיד בנתה מוצרים מהונדסים היטב. יפים מאד, חזקים מאד. בכל הנוגע לניגון וידאו, הנגנים של ארכוס מוגדרים על ידינו כבר כמה שנים כטובים ביותר בתחומם. עכשיו, עם אנדרואיד, הם מקבלים ממשק טוב יותר, חוויית גלישה טובה יותר, ואינספור יישומים. החברה גם שילבה גרסה מתקדמת של ממשק המולטימדיה שלה, כסקין מעל אנדרואיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבעיה הגדולה שלנו עם ארכוס כבר שנים היא הנטייה שלהם למכור דברים כמו קודקים כתוספים. באנדרואיד, זאת לא בעיה. עדיין יש קודקים למכירה לצפיה וניגון של תוכן HD, אבל אין לנו ספק שמישהו יכתוב נגן שיהיה מקבילת אנדרואיד ל-VLC (או פשוט גרסה של VLC לאנדרואיד) ויפתור את הבעיה הזאת. עדיין צריך לרכוש מוצר נפרד כדי לחבר את המכשיר לטלויזיה בחיבור HDMI, כי ארכוס לא מסוגלים להיפטר מההרגל הזה, אבל אם אתם לא רוצים לחבר את המכשיר לטלויזיה, הוא בהחלט נראה מספק בפני עצמו.

מעבר לכך שזה מכשיר האנדרואיד עם הסוללה הגדולה ביותר - החברה מדברת על זמן סוללה של עד 22 שעות - והמעבד החזק ביותר (מעבד ARM Cortex במהירות 800 מגהרץ), יש כאן גם GPS (התוכנה המובנית עולה כסף, אבל נראית מרהיבה. ותמיד אפשר להוריד תוכנות בחינם משוק היישומים של אנדרואיד), וזה מכשיר האנדרואיד הראשון שמסוגל לנגן WMV, אם זה מעניין אתכם.

בכל הנוגע לקישוריות, המכשיר כולל מקלט ומשדר FM, וקישוריות וייפיי בסטנדרטים 802.11b/g/n. כן, n. זה אומר טווח של עשרות מטרים, אם יש לכם נתב מתאים, וגם מהירויות תעבורה טובות בהרבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טווח המחירים של המכשיר רחב מאד, בהתאם לאכסון הכלול. יש למכשיר גרסת פלאש רזה וגרסת כונן קשיח שמנמנה. גרסאות הפלאש עולות 300 ו-380 דולרים ל-16 ו-32 גיגה. גרסאות הכונן הקשיח עולות 330 ו-430 דולרים ל-160 ו-500 גיגה בהתאמה. במילים אחרות, זה גם מכשיר האנדרואיד עם נפח האכסון הגדול ביותר. בשנים האחרונות ירדה רמת ההתלהבות שלנו ממכשירי ארכוס, אבל אנחנו חייבים להודות שהיא גואה שוב. נקווה לראות את המכשיר הזה בארץ.

יש מקום למולטימדיה חכמה?

ומה אתם אומרים? מכונת מולטימדיה שמריצה מעל 10,000 יישומים נראית כמו משהו שעשוי לעניין אתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully