וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מחפשת שותפים לאייפון

דידי חנוך

21.9.2009 / 20:36

החברה משיקה תחרות פיתוח יישומים לאייפון, מספרת על רומן ארוך עם אפל ועדיין לא יודעת מתי המכשיר יושק

בארוע Mobile Monday שנערך הערב בתל אביב, אמר סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרנר, ארז פז, כי ה"רומן" בין אפל ופרטנר נמשך כבר שנה וחצי. אבל למרות ההמתנה הארוכה, פז עדיין לא יכול לדבר על מועד השקתו של המכשיר בישראל - פרט לאמירה הידועה כי הוא יושק סימולטנית בכל החברות. לדבריו, מועד השקת המכשיר תלוי בגורמים שאינם המפעילות הסלולריות, ושהוא יושק "בין אם עוד שבועיים או עוד חודשיים".

הדברים נאמרו לכבוד השקת תחרות WhatAPP למפתחי יישומים לאייפון. במסגרת התחרות, ייזכו שלושה יישומים בפרס כספי של 10,000 דולרים כל אחד. הזוכים יהיו בשלוש קטגוריות: ביזנס, בידור ומיקום ותוכן מקומי. אחת מבין השלוש תזכה לדברי החברה לקמפיין שיווקי בעלות 200,000 ש"ח. שלושת היישומים יוגשו לחנות היישומים של אפל על ידי פרטנר, ויימכרו בהסכם שיתוף רווחים בין פרטנר והמפתחים. לדברי פז, יישומים חדשניים יכולים להגיע דווקא מאנשים שלא נמצאים בתוך המפעילה וחיים את העולם שלה ביומיום.

פרטנר רוצה שהמותג אורנג' יזוהה עם פיתוח יישומים לאייפון בישראל, ולרתום את הכוח הפיתוחי האדיר בישראל. התחרות היא יריית הפתיחה שלה במסגרת זו, ובמסגרת הרצון שלה להיות "שותפה" של המפתחים. פלאפון הכריזה לאחרונה על תחרות דומה, בה יזכו מפתחי יישום אחד בפרס כספי של 30,000 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully