וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Myna

דידי חנוך

22.9.2009 / 11:12

רוצים לערוך מוזיקה בכל דפדפן, בכל מקום, מבלי להתקין תוכנה? עכשיו זה אפשרי

לפני זמן מה הצגנו כאן רשימה של הדברים שניתן לעשות בדפדפן, ומה שבלתי אפשרי. אחד הדברים שהגדרנו כבלתי אפשרי לעשייה בתוך הדפדפן הוא עריכת מדיה מעבר לתמונות. ובכן, וידאו עדיין לא תוכלו לערוך באופן רציני ללא תוכנה, אבל בכל הנוגע לשמע יכולים תומכי המעבר לעבודה בענן לסמן לעצמם V.

Myna הוא שירות חדש, שהושק כחלק מ-Aviary - שירות עריכת מדיה מקוונת שהזכרנו כאן בעבר. Aviary הוא תוצר של Worth1000, פורום מעולה לעבודות פוטושופ. האנשים האלה יודעים מה הם עושים. וזה בהחלט ניכר במיינה. באמצעות השירות אפשר לשלב מספר קטעי מדיה שונים - מפורמטים שונים, כולל הנפוצים (WAV, MP3 וכיו"ב), ואפשר גם להקליט ישירות ליישום באמצעות מיקרופון או להוסיף קטעי שמע מהספרייה הנרחבת הכלולה בשירות.

תוכלו להוסיף אפקטים, פייד אין ואאוט, לקצר ולהאריך, לשלב קטעים שונים במגוון דרכים. כל מה שאפשר לעשות כיום ב-Audacity (התוכנה החינמית הטובה ביותר לעריכת שמע) ניתן לעשות גם כאן, אבל בדפדפן. היתרון של עבודה בדפדפן, מעבר לכך שלא צריך להתקין תוכנה, הוא היכולת הקלה לשתף את היצירות שלכם. השירות נותן לכם גם לקבוע את זכויות היוצרים, בין אם אתם רוצים לשחרר את היצירה כ"כל הזכויות שמורות" או להשתמש ברשיון חלופי שמאפשר לאחרים לערוך ולשתף את היצירות שלכם. החיסרון, כמובן, הוא שמדובר בשירות שדורש רוחב פס סביר על מנת שהעלאת הקטעים לא תדרוש זמן רב מדי.

בין אם כל מה שאתם רוצים הוא לקצץ שיר למידותיו של רינגטון או לעשות עריכה ומיקס מקצועיים למחצה, מיינה מספקת פתרון שהרשים אותנו מאד. וכמו רוב מה שתפגשו במדור, גם כאן מדובר בשירות חינמי למהדרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully