וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת סוכרת בחיבור USB

דידי חנוך

23.9.2009 / 2:41

Bayer Contour USB הוא מוצר קטן שמאפשר בדיקה מהירה של רמת הגלוקוז בדם, וגם מעקב. זה גאדג'ט היום

סוכרת היא מחלה לא קלה. היא מסוכנת מאד, והיא גם מאד מעיקה. אחת הבעיות איתה היא שחולים רבים לא טורחים לבדוק לעתים קרובות מספיק את רמת הגלוקוז בשם שלהם. זה מעיק, וזה לא נעים. אבל מעקב הוא חלק חשוב מאד בהתמודדות עם המחלה. בעבר כתבנו כאן על Gidget, מד סוכר בדם של חברת Bayer שמיועד לילדים, ומשלב את הבדיקה עם משחקים. גאדג'ט היום שלנו, Contour USB של אותה החברה, הוא גרסה מתקדמת יותר, שמיועדת למבוגרים. זה מד הגלוקוז האלקטרוני הראשון שמגיע במימדים צנועים כל כך, וגם כולל חיבור USB.

החיבור הסטנדרטי מאפשר לחבר את המכשיר למחשב בקלות, ולנהל מעקב מדויק ושלם של נתוני הגלוקוז. אפשר לבדוק לפני ואחרי ארוחות, כדי לקבל תמונה ברורה של השפעת האוכל. כל מה שצריך לעשות הוא להכניס את המחט, לדקור קלות - ממש קלות. נדרשת כמות מזערית של דם - את האצבע, והמכשיר עושה את השאר.

את הנתונים של המכשיר ניתן להעביר לרופאים, ברשת או פיזית באמצעות המכשיר עצמו. הוא מסוגל לאחסן תוצאות של 2,000 בדיקות, כך שאין סיבה לדאגה שייגמר המקום במהירות. המכשיר מגיע עם תוכנה למחשב לניהול ומעקב אחר התוצאות.

כמו מוצרים רפואיים רבים, לא מדובר במוצר שנרכש בדרך כלל מסחרית, כי אם באמצעות שירותי הרפואה. כך שאין ממש מחיר, ובכל מקרה רוב הצרכנים הפוטנציאלים ירכשו אותו באמצעות ביטוח הבריאות שלהם. מכיוון שאנחנו מכירים חולי סוכרת - שלא בודקים את עצמם לעתים קרובות מספיק - זה בהחלט נראה לנו מוצר חשוב ושימושי.

יש לכם דם?

ומה אתם אומרים? אתם בעד דרך קלה לבדוק מה מצב הסוכרת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully