וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרום בקופסת אקספלורר

דידי חנוך

23.9.2009 / 2:42

גוגל משיקה תוסף לאינטרנט אקספלורר שמאפשר לדפדפן של מיקרוסופט להציג אתרים באמצעות הדפדפן הקל והמהיר שלה

גוגל משיקה תוסף ייחודי למיקרוסופט אינטרנט אקספלורר, שנועד להקטין את השפעתו של אקספלורר על פיתוח הרשת. התוסף, Google Chrome Frame, עובד בצורה שמזכירה קצת את IE Tab, שמאפשר לפיירפוקס להציג דפים באמצעות המנוע של אקספלורר. כאן, מוצגים אתרים תומכים כאילו הם מורצים בתוך גוגל כרום, הדפדפן המהיר מאד של החברה.

האתר Mashable מדווח כי האמצעי שבו מתכוונת ככל הנראה גוגל לקדם את Google Chrome Frame הוא השירות המסקרן Google Wave, שיושק בשבוע הבא. גולשים שינסו להשתמש בשירות באמצעות אקספלורר יקבלו הודעה שהדרך היחידה לעשות זאת היא התקנת GCF, או שימוש בדפדפן חלופי, עם קישורים לכרום, פיירפוקס וספארי.

אינטרנט אקספלורר 6 נחשב כבר זמן רב לאחד הגורמים המעכבים את התפתחות הרשת. מכיוון שעדיין יש לו נתח שוק נכבד, והוא לא תומך ברבות מהטכנולוגיות החדשות שהושקו בשנים האחרונות. דיווחנו בעבר על תנועה של מפעילי אתרים לעידוד גולשים לעזוב את הדפדפן הותיק בכך שישימו הודעה שהאתם אינו תומך בו, ומומלץ למשתמשים לשדרג.

גוגל היא אחת החברות שיש להן אינטרס משמעותי באמת בקידום טכנולוגיות רשת, מכיוון שהיא שמה את יהבה על יישומי רשת כפלטפורמת צמיחה משמעותית לעתיד. Wave, שירות נסיוני עם אלמנט ויראלי חזק, הוא כלי אידיאלי לניסוי כמו GCF. אין לו עדיין נתח שוק מסיבי כמו החיפוש או יוטיוב, אבל הוא מספיק מסקרן כדי שרבים עשויים להתקין תוסף על מנת לנסות אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully