וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הסלולרי של מיקרוסופט?

דידי חנוך

24.9.2009 / 4:28

אתר הגאדג'טים Gizmodo פרסם תמונות של שני מכשירים שעשויים להיות הנסיון של מיקרוסופט להילחם באייפון

כבר זמן רב שיש ברשת שמועות על כך שמיקרוסופט תשיק מכשיר בעל שם הקוד Pink, שנועד להתחרות עם האייפון. למכשיר, לפי השמועות, יהיה את ממשק המולטימדיה של Zune HD על גבי חלונות מובייל 7 העתידית.

כעת מפרסם אתר Gizmodo תמונות של שני מכשירים שלדברי האתר הודלפו מתוך מיקרוסופט. האחד - בתמונה - הוא Turtle, מכשיר מעוגל הדומה מעט לפאלם Pre. המכשיר השני, שאת תמונתו תוכלו לראות בקישור, הוא Pure, שנראה קצת כמו גרסה פחות אטרקטיבית של Dext, מכשיר האנדרואיד עליו הכריזה מוטורולה לאחרונה. היצרנית של שני המכשירים צפויה להיות חברת שארפ, והעיצוב שלהם נעשה על ידי אנשי חברת Danger, החברה שהמציאה את מכשיר הסמסים Sidekick ושנרכשה על ידי מיקרוסופט.

ממבט ראשון, שני המכשירים נראים פלסטיקיים מאד, ולא מאד אטרקטיביים. ניתן לקוות שאלה דגמים מוקדמים, ושהעיצוב ישוייף משמעותית. העיצוב הלא מרשים מאכזב במיוחד בהשוואה ל-Zune HD האטרקטיבי. התגובות ברשת להדלפה היו מאוכזבות מאד, ואנחנו חולקים את האכזבה, בשלב זה.

יש לציין שהפרסום הזה הוא בגדר שמועה. אלה תמונות שאנו מקבלים יד שניה ממקור אנונימי - מבחינתו - בחברה. לגיזמודו רקע של חשיפת מוצרים וסקופים, כך שאנו נוטים להאמין שאלה לכל הפחות גרסאות מוקדמות של המכשירים העתידיים של מיקרוסופט, אבל קיימת אפשרות שאלה נסיונות בלבד, ושהמכשיר או המכשירים שיגיעו לשוק בשנה הבאה ייראו שונים מאד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully