וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני בתנועה

בתערוכת המשחקים של טוקיו חשפה סוני פרטים חדשים אודות הבקר מזהה-התנועה של פלייסטיישן 3, שיושק באביב 2010

בתערוכת המשחקים של טוקיו חשפה סוני מספר פרטים חדשים על הבקר החדש של הפלייסטיישן 3, שמסוגל לזהות תנועה. כשהבקר הוצג לראשונה במסיבת העיתונאים של החברה בתערוכת E3, אמרו בסוני כי הם מתכננים להשיק אותו באביב 2010. כעת מאשרים בחברה שוב את התחזית הזו, ואומרים שהם עומדים בזמנים.

כמו כן, נחשפו מספר פרטים חדשים אודות הבקר. שם רשמי עדיין אין לו, אבל אפשר להגיד שיש בו שלושה גירוסקופים ושלושה מדי הטיה, שמטרתם לזהות כל תנועה שנעשית באמצעות הבקר – זאת בנוסף למנוע רטט כמו זה של בקרי dualshock. כמו כן, מסתבר שלא רק משחקים חדשים יתמכו בו. בסוני אמנם מתכוונים להשיק 8 כותרים חדשים במיוחד עבור הבקר, אך גם חמישה כותרים שכבר נמצאים בשוק (PAIN, Flower, Hustle Kings, High Velocity Bowling ו-EyePet) יתחילו לתמוך בו באמצעות עדכון תוכנה. מעבר לכך, ניתן לצפות שכבר היום עובדות גם שאר החברות הגדולות על משחקים עבור הבקר.

הבקר החדש הוא חלק מחבילה שכוללת גם את מצלמת ה-Playstation Eye, שמאפשרת לזהות את תנועות השחקן ואת תווי פניו. המצלמה זמינה בחנויות כבר כיום, אך חברות מעטות מייצרות משחקים שתומכים בה – דבר שצפוי להשתנות עם הגעתו של בקר מזהה התנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully