וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן הדג

24.9.2009 / 20:45

אתר ביקורות הקולנוע הישראלי "עין הדג" סוגר את שעריו אחרי תשע שנות פעילות ויותר מ-850 ביקורות

עין הדג נסגר. אחרי 9 שנים פעילות, מפסיק אתר הקולנוע הישראלי "עין הדג" את פעילותו. החל ממחר, לא תעלנה יותר ידיעות יומיות, ובשבועות הקרובים תפסקנה לעלות גם ביקורות על סרטים חדשים. ההודעה על כך פורסמה במאמר של דורון פישלר – ממקימי האתר ואחד הכותבים הראשיים בו.

"עין הדג" הגדיר עצמו כאתר "ביקורות קולנוע שלא סובלים ביקורות קולנוע". הביקורות בו נכתבו על ידי גולשים, כשהן נערכות על ידי מפעילי האתר – דורון פישלר ועינת חורשי. מעבר לכך, פעל באתר לוח זמנים של הקרנות סרטים ולו"ז הגעה של סרטים חדשים.

דורון פישלר, ממקימי האתר, אמר היום לוואלה! TECH: "עין הדג" היה הבית שלנו במשך הרבה שנים, ומאוד אהבנו אותו, אבל לפעמים צריך לעבור דירה. אנחנו מקווים מאוד שגם בלעדיו יימצאו מקומות באינטרנט הישראלי שמאמינים בטקסט שהושקעה בו עבודה, שלא כל נפיחה של טוקבקיסט ראויה לפרסום, ושאפשר לנהל בהם דיונים אינטליגנטיים.


אחת הסיבות לסגירת האתר, כפי שנכתבו במאמר הפרידה שפורסם, הוא היעדר אפשרות להשקיע בו זמן בלי לקבל תגמול כספי, ואי הרצון לפגוע בתוכן שמפורסם, זאת כשלאתר כיום כ-50 אלף כניסות בחודש. בנושא זה אמר דורון פישלר לוואלה! כי “האתר היה מאז ומתמיד לא מסחרי. בחודשים האחרונים גילינו שאנחנו כבר לא יכולים להשקיע בו את הזמן הדרוש כדי להמשיך לתפעל אותו ברמה שאליה הגולשים התרגלו.”

  • עוד באותו נושא:
  • fisheye

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully