וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנות השבוע: טוויטר בנייד

דידי חנוך

29.9.2009 / 10:55

השבוע במדור, תוכנת הטוויטר הטובה ביותר לאייפון, נוקיה, חלונות מובייל ואנדרואיד

לאלה מכם שגרו עד היום במערה, טוויטר היא הרשת החברתית החמה ביותר של 2009. היא לא המצליחה ביותר או הפופולרית ביותר - אהמ. פייסבוק - אבל היא בהחלט המדוברת ביותר. אחד היתרונות של טוויטר הוא העובדה שהממשק המינימליסטי שלה הופך את הרשת לנוחה יותר לגישה בממשקים סלולרייים שונים. יש מספר אתרים - כולל רשמי - שמאפשרים גישה סבירה באמצעות הדפדפן המובנה, אבל אנו ממליצים לעבור ליישום. גם ברמת הממשק, וגם ברמת היכולות, היישומים טובים ונוחים יותר. השבוע נסקור ארבע תוכנות, שכל אחת מהן היא הטובה ביותר לטעמנו לפלטפורמה הסלולרית שלה. לטעמנו, אין יישום טוויטר מוצלח כיום למכשירי ג'אווה, ועדיין אין בארץ Pre, כך שאלה לא נכללו בסבב.

לבעלי נוקיה - Gravity

Gravity הוזכרה כבר במדור, אבל ראויה בהחלט לאזכורים נוספים. זה לא רק יישום הטוויטר הטוב ביותר ל-S60 (מערכת ההפעלה שמריצה את כל הסמארטפונים של נוקיה שנמצאים בשוק הישראלי כיום), אלא עשוי להיות היישום הטוב ביותר לפלטפורמה. מעבר לצפיה בהודעות של חברים והוספת ציוצים משלכם, גראביטי מאפשרת הוספה קלה של תמונות, צפיה מוקדמת בתמונות של חבריכם, צפיה בקישורים, שמירת קישורים לשירותים ווביים ועוד. ליישום ממשק נהדר ונוח, ומפתח התוכנה ממשיך להוסיף לה יכולות ושיפצורים כל הזמן. לאחרונה נוספה לתוכנה גם תמיכה בפייסבוק, ולמרות שהיא בשלב ראשוני יחסית, זאת עדיין הדרך הנוחה ביותר להשתמש בפייסבוק במכשירי נוקיה. הבעיה היחידה היא שלא מדובר בתוכנה חינמית. היא עולה 10 דולרים. אבל אם אתם משתמשי טוויטר, מדובר בתוכנה שהפער בינה לבין מתחרותיה לפלטפורמה כה עצום, שזאת בהחלט הוצאה סבירה.

לבעלי חלונות מובייל - PocketTwit

איכותם של יישומים נמדדת, בין השאר, בחברה בה הם נמצאים. ומצב היישומים לחלונות מובייל אינו מזהיר בימים אלה. אבל PocketTwit היא תוכנה סבירה, שמאפשרת לבצע את כל הפעולות הבסיסיות. היא לא תפיל אתכם מהכיסא, אבל היא עושה את העבודה. אפשר לצפות באמצעותה בשיחות, לקצר כתובות אינטרנט, להקליק על קישורים ולהעלות תמונות. היא קצת איטית, והממשק שלה לא יותר מסביר. אבל היא חינמית, והיא עובדת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לבעלי אנדרואיד - Swift

זאת לא תוכנת הטוויטר המפורסמת או המצליחה ביותר לאנדרואיד, אבל היא הטובה ביותר שבדקנו. היא הוזכרה בעבר במצבור התוכנות לאנדרואיד, ואנחנו דבקים בעמדתנו. היא תומכת בתכונות הבסיסיות של טוויטר, מהירה וקלה על המערכת. כמו כן, הדפדפן המעולה של מערכת ההפעלה עוזר לה מאוד. אין בה עדיין תכונות מתקדמות כשל שאר התוכנות בסקירה, אבל היא מתפתחת במהירות, ואנו מקווים לראות את התכונות האלה מצטרפות בקרוב. כמו פוקטויט, גם כאן מדובר בתוכנה חינמית.

לבעלי אייפון - Tweetie

יש כמה יישומי טוויטר מצטיינים לאייפון, כגון Twitteriffic וגרסת המובייל של Tweetdeck המצליחה. אבל עם צאת גרסת 2.0 של טוויטי, נראה שהתוכנה שוב תופסת את המקום הראשון. היא עושה זאת באמצעות היכולת להעלות וידאו ישירות מהאייפון לטוויטר, סינכרון אנשי קשר של המכשיר עם השירות, מצב עבודה לא מקוונת וממשק מוצלח. זאת בנוסף לכל היכולות שיש לכל שאר התוכנות שהוזכרו. טוויטי עולה 3 דולרים בחנות אייטיונז.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully