וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות 7: פרטים חדשים

כחודש לפני השקת מערכת ההפעלה Windows 7 פורסמו מחירי גרסאות ה-OEM של המערכת, והוסרו מספר מגבלות על Starter Edition

החנות המקוונת NewEgg פרסמה את מחירי גרסאות ה-OEM של מערכת ההפעלה "חלונות 7", אשר צפויה להגיע לחנויות ב-22 באוקטובר. מדובר בגרסאות שמשווקות לטכנאי מחשבים, ומגיעות עם מספר הגבלות. כך, לא ניתן להעביר את רישיון השימוש ממחשב למחשב, אין אפשרות לשדרג ממערכת הפעלה ישנה והדיסק עצמו מגיע באריזת פלסטיק פשוטה.

התמורה למגבלות האלה היא מחיר נמוך יותר מזה של הגרסאות הרגילות. כך, גרסת OEM של חלונות 7 Home Premium עם רישיון אחד תעלה 110$ וגרסה עם שלושה רישיונות תעלה 310$, זאת כשגרסת שדרוג רגילה עולה 120$ וגרסה מלאה רגילה עולה 200$. במקרה של חלונות 7 Professional מחיר ה-OEM הוא 140$, מחיר גרסת השדרוג הרגילה הינו 200$ ומחיר הגרסה המלאה הוא 300$. במערכת ההפעלה חלונות 7 Ultimate המחירים הם 190$ (OEM עם רישיון 1), 220$ (שדרוג, רגילה), 320$ (מלאה, רגילה) ו-550$ (OEM עם שלושה רישיונות).

כמו כן, נודע כי מיקרוסופט ביטלה את הדרישה מיצרני הנטבוקים להתקין על מחשביהם רק את Windows 7 Starter – הגרסה הפשוטה ביותר של מערכת ההפעלה, בה חסרים מספר מנגנונים של תצוגה גרפית וחלק מהאפשרויות המתקדמות של המערכת. כמו כן, הודיעה מיקרוסופט היא היא מבטלת את המגבלה על ה-Starter Edition עצמה, ומשתמשיה לא יהיו מוגבלים להרצת 3 תוכנות במקביל.

  • עוד באותו נושא:
  • חלונות 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully