וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחברים סלולריים למסכים

דידי חנוך

29.9.2009 / 14:54

כמה מהחברות הגדולות בתעשייה יוצרות קבוצת עבודה על מנת לבסס חיבור סטנדרטי להעברת מדיה בהפרדה גבוהה מניידים לטלויזיות

נוקיה, סמסונג, טושיבה וסוני הכריזו השבוע על הקמת קבוצת עבודה על מנת לבסס את Mobile High-Definition Link (או MHL) כסטנדרט להעברת מדיה בהפרדה גבוהה ממכשירים ניידים לטלויזיות.

MHL הוא סטנדרט שנוצר על ידי חברת Silicone Image האמריקאית, והוא נועד לפתור בעיה לוגיסטית: חיבור HDMI גדול יחסית למכשירים ניידים, ולא כולל אפשרויות הטענה. אם יאומץ כסטנדרט בתעשייה, יאפשר NHL לחברות לחבר מכשירים שונים לתחנת עגינה אחת שתתחבר למסך באמצעות חיבור HDMI. החיבור מאפשר העברת וידאו ברזולוציה של עד 1080p.

בשלב ראשון, כאמור, יתבצע החיבור באמצעות תחנות עגינה, שישמשו גם כמטענים למכשירים הניידים, ואופציונלית יספקו גם חיבור USB למחשב. החיבור אמור להיות מיושם הן בטלפונים סלולריים והן בנגנים ניידים. בעתיד, מקווים בחברת Silicone Image כי יצרניות טלויזיות יוסיפו את החיבור למכשיריהן, מה שיחסוך את הצורך בתחנת העגינה.

בעבור משתמשים, חיבור סטנדרטי הוא יתרון כי הוא יאפשר לבעלי מכשירים שונים להשתמש באותן תחנות עגינה. בשנה האחרונה אימצה תעשיית הסלולר את מיקרוUSB כסטנדרט לחיבור חשמל ונתונים למחשב, וטוב לראות שננקטים צעדים להאחדת סטנדרטים גם בתחום המולטימדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully