וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסגרת תמונה שמישה

דידי חנוך

5.10.2009 / 2:28

מה יהפוך מסגרת תמונה דיגיטלית לדבר שמיש עבור קהל היעד שלה? סורק מובנה, כמובן. זה גאדג'ט היום

כולנו יודעים כיום מי קהל היעד של מסגרות תמונה דיגיטליות: הורים, סבים וסבתות. יש מסגרות תמונה שמנסות להימלט מהגורל הזה באמצעות יכולות אלחוטיות והזרמת תמונות מפייסבוק וכיו"ב. אבל הבה נודה בעובדות: האנשים שירצו לשים מסגרת תמונה דיגיטלית בסלון כדי לראות את הילדים, האחיינים והנכדים הם בדיוק אותם האנשים שאין להם חשבון בפייסבוק. מה יש לאנשים האלה? תמונות. הרבה תמונות. באלבומים.

בעבר כתבנו כאן על סורק תמונות מהיר, למי שרוצה להמיר אוספי תמונות שלמים. אבל Yashica DVF828 היא מסגרת תמונה שמיועדת למי שרוצים להמיר תמונות ולהציג אותן מייד. באופן פשוט, עם ממשק שלא יסבך אותם. מכניסים, לוחצים Scan ויש תמונה. למסגרת זיכרון מובנה של גיגה, וחריץ הרחבה לכרטיס זיכרון שמאפשר להגדיל את הנפח פי כמה. בנוסף, יש חיבור USB למי שרוצה להוריד את התמונות למחשב ולשלוח לכל המשפחה. הסורק מפיק קבצים בגודל 10 על 15 סנטימטרים, ברזולוציית 1200 על 1800 פיקסלים. זה לא מספיק להדפסה איכותית באמת, אבל לתצוגה הדיגיטלית זה אמור לספק בהחלט.

ה-DVF828 תושק ביפן ב-24 לאוקטובר במחיר של כ-277 דולרים. קצת יקר למסגרת תמונה דיגיטלית, אבל סביר בהחלט בשילוב עם הסורק. אם אתם מחפשים מתנה להורים, סבים או דודים שממש צריכים את תמונות הילדות שלכם על השולחן, זה נראה לנו כמו פתרון לא רע בכלל.

מחפשים מתנה?

ומה אתם אומרים? יש לדעתכם קהל יעד למוצר מסוג זה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully