וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנעליים המחממות

דידי חנוך

6.10.2009 / 3:06

אם קר לכם ברגליים, אולי כדאי לכם לשקול מוצר כמו גאדג'ט היום: זוג נעליים נטענות עם חימום מובנה

יש מוצרים במדור גאדג'ט היום שרלוונטיים מאד לישראל, ויש כאלה שלא. המוצר שמופיע במדור היום בהחלט ייכנס לקטגוריה השניה בעבור רוב הקוראים, אם כי ודאי יהיו כאלה שיחשבו שהוא עונה על צרכיהם.

Bugathermo הוא דגם נעליים של חברת קולומביה. מדובר בנעליים חסינות מים, חסינות חלודה שעשויות מחומרים קלים ומחממים במיוחד. אבל אלה לא החומרים מהם עשוי גאדג'ט היום. מה שמכניס את הנעליים האלה למדור הוא העובדה שהן כוללות חימום מובנה. כן, אלה נעליים נטענות שמספקות 3 עד 8 שעות של חימום בשלושה מצבים שונים. הן מספקות חימום קל ליום קר, אבל אמורות להתמודד גם עם מצבי קור קיצוניים.

יש להודות, מדובר במוצר שקרוב ללבנו. חלק מאנשי וואלה! TECH סובלים באופן כרוני מקור בכפות הרגליים. בצבא, זה היה די נורא, וגם ביקורים באירופה בחודשי החורף עשויים לכלול רגעים לא נעימים. הנעליים האלה אמנם מיועדות לטיילים רציניים יותר, אבל אנחנו סבלנים. מבחינתנו, זה צעד מספק בשלב זה שמישהו הוציא נעליים נטענות עם חימום מובנה ומטען מפוצל שמטעין את שתיהן במקביל.

אפילו לא מפריע לנו שהן עולות 250 דולרים. מוצרים חדשים תמיד עולים יותר. אנחנו מחכים ליום בו הטכנולוגיה הזאת תהיה זמינה במגוון רחב של נעליים. אבל כל תהליך כזה צריך להתחיל בדגם כלשהו.

קר לכם?

ומה אתם אומרים? רואים טעם בחימום כפות הרגליים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully