וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

של מי השורה הזו?

אמן סקוטי שניסה להעלות את אחד משיריו למייספייס גילה מנגנון הגנה על זכויות היוצרים שמובנה באתר טוען שהשיר שלו שייך לחברת וורנר, למרות שהזכויות נמצאות אצלו

הזמר הבריטי אדווין קולינס לא הצליח להעלות את שירו A Girl Like You למייספייס, זאת למרות שהזכויות לשיר שייכות לו. על פי הדיווח של עיתון הגארדיאן הבריטי, כשניסתה גרייס מקסוול - אשתו של קולינס, שהינה גם המנהלת האישית שלו, להעלות את השיר לעמוד המייספייס, קיבלה הודעה כי מדובר בהפרה של זכויות יוצרים.

לאחר פניות רבות למייספייס נאמר לה כי חברת וורנר – מ-4 חברות המוזיקה הגדולות בעולם, היא זו שטענה כי יש לה את הזכויות.לשיר. מקסוול פנתה לעורך דין שמייצג את החברה, והוא לדבריה הבטיח כי יטפל בנושא, אך לאחר חודשים של המתנה הסוגיה טרם נפתרה.

לדבריה של מקסוול, אין למשפחה כסף כדי לדרוש דרך בית המשפט את ביטול החסימה. כמו כן, היא טוענת כי למרות שהמשפחה שחררה את השיר בחינם לאינטרנט, לא מעט מקומות ברשת מוכרים אותו בתשלום בלי שתהיה להם הזכות לעשות זאת. מקסוול מאשימה הן את חברות המוזיקה הגדולות כי אינן הפסיקו למכור את השירים של אדווין קולינס למרות שהרישיון שלהם לעשות זאת פג תוקף כבר מזמן.

  • עוד באותו נושא:
  • מייספייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully