וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה וכמה בכונן החיצוני?

דידי חנוך

7.10.2009 / 3:20

הכוננים הקשיחים החדשים של חברת Western Digital כוללים תצוגה שעובדת גם כשהכונן לא מחובר. הם גאדג'ט היום

חברת Western Digital עברה לא מעט מהפכים בשנים האחרונות. היא היתה יצרנית הכוננים המובילה בעולם, התדרדרה למעמד נמוך מאד תודות למספר דגמים לקויים להפליא, ופילסה את דרכה חזרה למעלה. כיום, היא היצרנית הגדולה בעולם של כוננים חיצוניים.

אמש חשפה החברה את סדרת הכוננים החיצוניים החדשה שלה, שכוללת דגם אחד שראוי לציון אצלנו במדור. MyBook Elite הוא כונן קשיח חיצוני בנפחים שנעים מ-640 גיגבייט ל-2 טרבייט. כמו לא מעט דגמי כוננים חיצוניים כיום, גם המייבוק כולל תצוגה חיצונית שמראה כמה מקום פנוי נותר בו. אבל מה שמייחד את הדגם הזה הוא העובדה שהתצוגה הזאת מתבצעת בטכנולוגיית E-Ink. למה זה טוב? כי תצוגת E-Ink לא ממש צורכת חשמל כשהיא לא מתרעננת או משתנה. ולכן, התצוגה כאן נשארת גם כשהכונן לא מחובר למחשב.

בנוסף, ניתן להוסיף לתצוגה תווית שאומרת מה יש בכונן. למי שמשתמש ביותר מכונן חיצוני אחד, זה נוח במיוחד. במקום לשים עליו מדבקה או לכתוב עליו, פשוט מוסיפים תווית שבה כתוב "תמונות" או "וידאו", ואפשר לדעת במהירות איזה כונן לקחת לחבר למחשב או לכל התקן אחר. הכוננים כוללים גם אבטחה מובנית, עם הגנה באמצעות ססמה והצפנת 256-ביט.

המחירים של הכוננים סבירים. 170 דולרים לכונן בנפח טרבייט, 200 דולרים לכונן בנפח טרבייט וחצי, ו-280 לכונן בנפח 2 טרבייט.

רוצים לדעת?

ומה אתם אומרים? רוצים לדעת מה וכמה יש בכונן החיצוני שלכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully