וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביד חזקה, תיטען הסוללה

דידי חנוך

8.10.2009 / 3:12

הסוללה שמופיעה היום במדור גאדג'ט היום נטענת כמו פעם: לא מכוח השמש, כי אם מכוח היד. יש לה מנואלה

סוללות אצבע הן עדיין מבין הפריטים הבסיסיים ביותר בעולם הטכנולוגיה האישית. אמנם יש יותר ויותר סוללות מתקדמות יותר, משוכללות יותר, חכמות יותר וחזקות יותר. אבל יש אינספור מכשירים, שחלקם מיועדים לבית וחלקם לחוץ, שעובדים עם סוללות AA המוכרות.

כאשר סוללת AA מתרוקנת בבית, יש כיום סיכוי סביר מאד שהיא נטענת. כל מה שצריך לעשות הוא לשים אותה במטען, לשים במכשיר את אחת הסוללות הנטענות האחרות שיש בבית, ולהמשיך לעבוד. אבל מה אם אתם מחוץ לבית, ללא גישה לחשמל, והמכשיר בו אתם משתמשים לא עובד עם חיבור חשמל חיצוני כך שמטען סולארי או כל מטען חיצוני אחר לא יעזור לכם?

בדיוק למצבים האלה נועד עיצוב הקונספט הפשוט והיפה שמופיע היום במדור. זאת סוללת AA רגילה, שכוללת מנואלה קטנה שמאפשרת לטעון אותה תוך 20 דקות. לדברי המעצב קיאן ג'יאנג, עבודה של 5 דקות תטען את הסוללה ב-45 אחוז, מה שאמור להספיק לכל מצב חירום. וכאמור, תוך 20 דקות היא תיטען במלואה. ואם אתם בבית, הסוללה מתפקדת כסוללה נטענת רגילה. אפשר לשים אותה במטען סטנדרטי.

בשלב זה, מדובר בקונספט בלבד, אבל הוא כל כך פשוט - ובעל יישומים כה מובנים מאליהם - שאנחנו מאמינים שיש סיכוי סביר שאחת מחברות הסוללות תנסה לפחות לשווק אותו באופן מסחרי. אנחנו בעד.

מוכנים לסובב?

ומה אתם אומרים? רואים מצב בו יהיה לכם צורך בסוללה שניתן לטעון ידנית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully