וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעה השעה

דידי חנוך

12.10.2009 / 2:56

כבר שנים שאנחנו מחכים לשעון סלולרי שראוי לשמו. האם גאדג'ט היום שלנו הוא מה שרצינו?

לפני שלוש וחצי שנים כתבנו כאן על F88, שעון סלולרי שנראה גדול כמו טנק. לפני שנתיים וחצי כתבנו כאן על M300, שעון סלולרי שכבר לא היה גדול כמו טנק, אבל עדיין היה מעט מסיבי, ועלה 500 דולרים. היה לו נפח אחסון של 64 מגה "למוזיקה". השנה יצא לנו ממש לשחק עם השעון הסלולרי של LG, שמריץ חלונות מובייל ועולה כמו טנק. יש הרבה טנקים בפסקה הזאת, מכיוון ששעונים סלולריים עד כה היו דברים מסורבלים, שהתקשו למצוא את מקומם.

חברת Kempler and Strauss מנסה לתקן את כל זה עם W PhoneWatch, שלדבריה הוא השעון הסלולרי הקטן ביותר בשוק. W מגיע עם דיבורית בלוטות' שמשמשת כשלט לנגן המולטימדיה המובנה שלו, וגם כסטיילוס לעט מצוא, למרות שהחברה טוענת שהמכשיר נוח לשימוש באמצעות האצבע.

אנחנו חייבים להודות שרב הנסתר על הגלוי בכל הנוגע למכשיר הזה. יש לו מצלמה, אבל מה הרזולוציה שלה? לא ידוע. האם מסך המגע הוא קפסטיבי או רזיסטיבי? לא ידוע. אבל הוא עולה 200 דולרים - כלומר, פחות מכל קודמיו - והוא בהחלט נראה סביר בתמונות, כך שאנו נוטים להאמין שהוא באמת הקטן מסוגו. והיצרנית מבינה שכשמשווקים שעון סלולרי, דיבורית בלוטות' היא חלק בלתי נפרד מהחבילה.

האם זה המוצר שיגרום לנו לשוב לענוד שעון? לא ברור. אבל בהחלט היינו מוכנים לנסות אותו.

יודעים מה השעה?

ומה אתם אומרים? נראה לכם מגניב, או שאתם חושבים שמדובר בקונספט מיותר?

  • עוד באותו נושא:
  • שעונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully