וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוורר ללא להבים

דידי חנוך

13.10.2009 / 3:09

Air Multiplier הוא המאוורר הראשון שלא יפגע במי שישים בו אצבע. הוא גאדג'ט היום

גאדג'ט היום שלנו הוא מוצר שקל להבין מה הוא, וקשה קצת יותר להסביר איך הוא עובד. את מה שהוא עושה אנחנו סבורים שהבנתם כבר מהכותרת. זה מאוורר בלי להבים. אבל איך זה עובד? ובכן, לפי חברת Dyson, היצרנית (המוכרת משואבי האבק שלה, כך שיש לה נסיון בכל הנוגע לאוויר, והעברתו ממקום למקום), המנוע שבסיס היחידה שואב את האוויר, מכפיל את המהירות שלו פי 15, ודוחף אותו במעלה שיפוע בקצב 118 גלונים לשניה.

באתר CNET קיבלו יחידה של המכשיר על מנת לבדוק אותה, והם מדווחים שלא מדובר בתוצר של פוטושופ, כי אם במוצר אמיתי שבאמת עובד. לדברי החברה, מדובר במוצר שהיה בפיתוח במשך 4 שנים, והוא ממפה את זרמי האוויר באמצעות, ואנחנו מצטטים, "לייזר אנומטריית דופלר".

אבל אם נניח את הפרטים הטכניים בצד - ואכן נניח אותם, כי אנחנו לא מבינים בהנדסת אוויר - מה שנשאר הוא מאוורר שלא מסוכן לילדים, ושאין לו להבים שיתכסו במהירות באבק.

המחיר של המוצר קצת כואב. יש לו שני דגמים, האחד בגודל 10 אינץ' והשני בגודל 12 אינץ'. הקטן יותר עולה 300 דולרים, והגדול יותר עולה 330 דולרים.

אנחנו לא מצפים מאף אחד מכם להוציא סכום כזה על מאוורר. אבל אלה דגמים ראשונים מסוגם. ברור שהם עולים יותר מדי. אנחנו בהחלט מצפים שהמחיר ירד ככל שהמוצר יהפוך למשהו נפוץ ומוכר יותר, ויתחיל לפנות לשוק הרחב.

עושים אוויר?

ומה אתם אומרים? אם נתעלם מהמחיר, יש טעם במאוורר ללא להבים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully