וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוצר שירגיע את הטוקבק?

דידי חנוך

14.10.2009 / 3:32

מוצר עתידי של פיליפס משקף את המצב הרגשי של המשתמש, ומשמש כתמרור אזהרה. זה גאדג'ט היום

לפעמים, כשאנחנו עובדים על מחשב, אנחנו נוטים להתעצבן, להתרגז, לאבד שלווה. ואז אנחנו מקבלים החלטות לא הגיוניות, לא סבירות. מוצר עתידי של מעבדות הפיתוח של פיליפס בשם Rationalizer בא להתריע על הבעיה הזאת.

מדובר בשילוב של שני פריטים, שמתקשרים זה עם זה אלחוטית. פריט אחד הוא צמיד עם חיישני GSR (תגובת עור גלוונית, טכנולוגייה שמשמשת גם במכשירים כגון פוליגרף) שמודדים את המצב הרגשי של המשתמש. הפריט השני הוא קערה עם אורות, שנצבעים בצבעים אדומים ומאיימים ככל שהמשתמש נסער יותר. צפו בוידאו שבקישור האחרון כדי לראות איך זה נראה בפעולה.

פיליפס מכוונים את המוצר הזה לקהל של משקיעים מקוונים. אותם אנשים שיושבים מול מחשב ומקבלים החלטות כלכליות ללא פידבק חיצוני. אבל לנו יש רעיון יותר טוב: טוקבקיסטים. דמיינו לעצמכם מצב שבו טוקבקיסט פוטנציאלי קורא אייטם, ועומד לכנות את הכתב / מרואיין / מישהו שלא קשור לכתבה בשום דרך בשמות גנאי. אבל אז הוא רואה את הקערה האדומה, ומחליט להירגע קצת, ולהגיב - אם בכלל - לאחר ששתה כוס מים.

אנחנו מודים שהתרחיש הזה לא סביר במידה קיצונית. אבל מהזווית שלנו, הוא בהחלט אטרקטיבי. ואנחנו מודים גם שהמוצר הזה הוא מעט ביזארי, ושיש סיכוי סביר שאין לו שוק. אבל לדעתנו, זה לא משנה. כי הוא מגניב. כי הוא חדשני. כי הוא לא דומה לאף מוצר שראינו באחרונה באתרי הגאדג'טים השונים.

הרציונלייזר עדיין לא משווק מסחרית, ואין לו תאריך השקה או מחיר.

שיקוף זה טוב?

ומה אתם אומרים? מוצר שאומר שהגיע הזמן להרגיע נראה לכם מעניין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully