וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Acer אנדרואידית

דידי חנוך

18.10.2009 / 12:09

החברה תשיק מכשיר האנדרואיד מפלצתי ונטבוק שמריץ את מערכת ההפעלה של גוגל לצד חלונות שבע

יצרנית המחשבים והטלפונים הסלולריים Acer הודיעה היום על שני מוצרים חדשים שעובדים על אנדרואיד, מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל.

המוצר הראשון הוא גרסה חדשה של הנטבוק המצליח Aspire One, שתכלול לצד מערכת ההפעלה חלונות 7 של מיקרוסופט גם את אנדרואיד. בהודעה לעיתונות נטען כי משתמשים יוכלו להפעיל את המחשב באנדרואיד אם ברצונם בחיבור מהיר לאינטרנט ולמייל - זמן ההפעלה המובטח הוא 18 שניות - וכשירצו לעבור לחלונות, יוכלו לעשות זאת ללא צורך בהפעלה מחודשת של המחשב, ומבלי לאבד את חיבור האינטרנט שנוצר באנדרואיד.

המחשב ירוץ על מעבד אטום N280 עם גיגבייט זיכרון, כונן קשיח של 160 גיגה וסוללה שמבטיחה תשע שעות עבודה. המחשב ישווק בארץ בתחילת נובמבר במחיר 1,999 ש"ח.

אנדרואיד ודרקון

המוצר השני עליו מכריזה החברה היום הוא Liquid, הסלולרי האנדרואידי הראשון שמוכרז רשמית שירוץ על SnapDragon, המעבד החזק של קוואלקום שמריץ את HTC HD2 שסקרנו כאן בשבוע שעבר.

מכשירי אנדרואיד מהגל הראשון רצו על מעבדים חלשים יחסית, שאפשרו למערכת ההפעלה לעבוד בצורה סבירה בהחלט, אבל לא מעבר לכך. השימוש בסנאפדרגון צפוי בהחלט להוסיף למכשירים יכולות מולטימדיה, ודאי בשילוב עם מסך WVGA המובטח. כמו יצרניות אחרות, גם Acer תכלול ממשק ויישומים משלה על המכשיר. היא מבטיחה שילוב של רשתות חברתיות כגון פייסבוק וטוויטר בספר הכתובות, והודעות בזמן אמת על עדכונים. החברה מבטיחה גם יישום בשם Spinlets שיזרים חינם מוזיקה ווידאו למשתמשים ברחבי העולם. המכשיר ירוץ על אנדרואיד 1.6, המכונה Donut, הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה הסלולרית שצפויה להיות מושקת בימים הקרובים.

אחד הדברים המסקרנים ביותר מבחינתנו בהודעה הוא ההבטחה לזמן סוללה משופר. הדור החדש של הסמארטפונים, מהאייפון, לפרה ולמכשירי אנדרואיד שראינו עד כה, סבל מזמן סוללה חלש יחסית. אם אייסר תוכל לעמוד בהבטחתה לשפר את ההיבט הזה, הרי שבהחלט מדובר במכשיר שנשמח מאד לראות בארץ.

פורסם לראשונה: 14/10. 14:49.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully