וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כונן חיצוני למשדרגים

דידי חנוך

15.10.2009 / 4:07

אם אתם עומדים לעבור לחלונות 7, הכונן של Clickfree עשוי לעזור לכם במלאכת השדרוג. הוא גאדג'ט היום

חלונות 7, מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט, תושק בשבוע הבא. אנחנו, כפי שנאמר כבר בסקירה שפורסמה בתחילת השבוע, סבורים שמדובר בשדרוג מומלץ לכל משתמש שהמחשב שלו מסוגל להריץ אותה.

אבל בין אם אתם משדרגים למחשב חדש, או מתכננים להחליף מערכת הפעלה במחשב הנוכחי, מיקרוסופט הזניחה חלק משמעותי בתהליך השדרוג: אין נתיב שדרוג מחלונות XP ל-7. פירוש הדבר הוא שכל התקנה של חלונות 7 במחשב בו יש כיום XP היא התקנה חדשה. וזה אומר שאו שתשדרגו, או שחלונות תעביר את כל התוכנות, המסמכים והקבצים שלכם לספרייה בשם Windows.old, היכן שהם לא יהיו מאד שימושיים בעבורכם עד שתשימו אותם במקומם הנכון.

C2, הכונן החיצוני החדש של חברת Clickfree, אמנם לא יחסוך לכם התקנה מחדש של יישומים, אבל הוא כן כולל תוכנה שתעזור מאד בשדרוג: אחרי שתגבו אליו את הקבצים שלכם, הוא ישים אותם במערכת ההפעלה החדשה היכן שהיא תדע מה לעשות בהם. זה לא קריטי למשתמשים מתקדמים, אבל יכול להיות מאד מועיל לציבור הרחב.

מעבר לעזרה בשדרוג, מדובר בכונן חיצוני עם מגוון תכונות יפה. הוא כולל אפשרות לייבוא אוטומטי של מוזיקה מכל אייפוד ל-iTunes (ובכך עוקף את המכשולים שאפל מציבה בדרך), כולל הצפנה ברמת החומרה, צריבה אוטומטית ל-DVD למי שרוצה גיבוי נוסף, וגיבויים אוטומטיים במשך היום אם הוא מחובר למחשב.

C2 ישווק בנפחי 250 ו-500 גיגה, ויעלה 140 ו-190 דולרים בהתאמה. כמחיר מחירון לכונן קומפקטי עם גיבוי אוטומטי, לא מדובר במוצר יקר במידה יוצאת דופן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קומפקטי ומגבה אוטומטית/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוקלים לשדרג?

ומה אתם חושבים? כונן קומפקטי שיעזור לכם לשדרג נשמע כמו רעיון טוב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully