וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: DoubleTwist

דידי חנוך

20.10.2009 / 11:59

אם יש לכם נגן מדיה או טלפון סלולרי, ואתם רוצים לסנכרן אליו מדיה, קבלו את התוכנה שנועדה לספק אלטרנטיבה לאייטיונז

בחודשים האחרונים מתנהלת מלחמה לא ממש שקטה בין אפל לבין פאלם בנוגע לסינכרון בין תוכנת אייטיונז לבין Pre, מכשיר הדגל החדש של חברת הסלולר הותיקה. פאלם רוצה שמשתמשיה יוכלו לסנכרן מדיה באמצעות תוכנת iTunes, באותה הקלות בה עושים זאת משתמשי אייפוד ואייפון. אפל מתנגדת. כל עדכון לתוכנה מבטל את היכולת, וכל עדכון לפרה מחזיר אותה.

פאלם היתה יכולה לפתור את הבעיה אם היתה מספקת ללקוחותיה עותק של DoubleTwist, תוכנת ניהול המדיה שנוצרה על ידי יון לך יוהנסן, האיש הידוע בשם DVDjon, מי שפרץ את ההגנה על סרטי DVD ולאחר מכן פרץ את מגננת הנז"ק של אפל.

DoubleTwist יצאה לשוק בתחילת השנה שעברה, ואז כתבנו עליה לראשונה. היא נועדה בזמנו לעולם בו מגבלות נז"ק כובלות את המשתמשים ומגבילות את היכולת שלהם להשתמש במדיה שרכשו. ההתמחות שלה היתה בעקיפת המגבלות האלה. כלומר, אם רכשתם מוזיקה מאייטיונז, התוכנה אפשרה לכם להעביר אותה למכשיר שאינו אייפוד. כיום, רוב המוזיקה באייטיונז נמכרת ללא נז"ק, בקובצי MP3, וההתמחות של התוכנה השתנתה קצת.

כיום היא משמשת פשוט כתחליף פשוט יותר ל-iTunes, שהפכה למפלצת מנופחת. והיא מאפשרת סינכרון נוח למספר רב מאד של מכשירים: רוב הסמארטפונים - כולל נוקיות, פאלם פרה, אייפון, מכשירי אנדרואיד - רוב הנגנים - כולל אייפוד - ורוב המצלמות הדיגיטליות. היא מאפשרת שינוע נוח של מדיה מהמכשיר למחשב וחזרה. בבדיקה שלנו, היא זיהתה מכשירים שונים וסינכרנה אליהם ומהם ללא בעיה.

בשבוע הבא אמורה לקבל גרסת החלונות של דאבלטוויסט יכולת שהופיעה לאחרונה בגרסת המק ושרק מעצימה את התחרות מול אייטיונז: חנות מוזיקה משלה. ליתר דיוק, מדובר בחנות המוזיקה של אמזון, שתזכה לתמיכה מובנית וליכולת רכישת שירים היישר מתוך היישום. זה לא מאד רלוונטי לרוב הגולשים הישראליים, שחסומים מרכישה בחנות ה-MP3 של אמזון ברמת כרטיס האשראי, אבל זה בהחלט מעניין.

DoubleTwist היא תוכנה חינמית, כמובן, בהתאם לאתוס של יוהנסן וגם בהתאם לזה של המדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully