וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים בזמן אמת

דידי חנוך

22.10.2009 / 3:21

מיקרוסופט מוסיפה לבינג אפשרות חיפוש בזמן אמת בטוויטר ופייסבוק. גוגל משיבה בחיפוש בטוויטר

בכנס Web 2.0 Summit שנערך השבוע, הודיעה חברת מיקרוסופט על הסכמים עם פייסבוק וטוויטר שייאפשרו למנוע החיפוש בינג לחפש ברשתות החברתיות בזמן אמת.

השירותים החדשים הם חלק מ-בינג 2.0 המשודרג, שאמור להציע חוויית משתמש טובה יותר ולנסות להחזיר את המומנטום שהיה למנוע החיפוש של מיקרוסופט בחודשים הראשונים להשקתו ואבד לאחרונה.

בתגובה, הודיעה גוגל כי גם לה הסכם עם טוויטר, ובכוונתה לשלב תוצאות חיפוש בזמן אמת מהרשת החברתית המצליחה בחודשים הקרובים.

כאשר נשאלה שריל סנדברג, מספר 2 בפייסבוק, על הסכם עם גוגל על ידי בלוג הטכנולוגיה טקקראנץ', ענתה "כמעט תפסת אותי. אין לנו מה להכריז בעניין זה כעת". דווח בעבר שגוגל ופייסבוק מנהלים מגעים בנושא זה, אך הגיוני שהרשת החברתית תעניק עדיפות למיקרוסופט, שהשקיעה בה 2.4 מיליון דולרים ב-2007.

לא בארץ

משתמשים בישראל יכולים לראות את עמוד הטוויטר החדש של בינג, בקישור המצורף. אבל כמו כל שאר התכונות המתקדמות של בינג, גם שירות זה אינו פעיל באמת לגולשים מהארץ. כעת, ניתן לראות שם את הטרנדים החמים כעת בטוויטר, אבל ניסיון להקיש על המילים החמות או לבצע חיפוש כלשהו מביא עמוד שגיאה.

החלפת המדינה - פשוט הקישו על "ישראל" בפינה השמאלית העליונה של המסך, ובחרו בארצות הברית - הופכת את החיפוש לפעיל.

מדובר בתופעה מתמשכת. מאז השקתו של בינג בארץ, אז הבטיחו במיקרוסופט שגרסה מקומית שלו תצא "ממש בקרוב", מחכים גולשים בישראל להשקת השירותים המתקדמים של השירות גם כאן. נראה שגם לבינג 2.0 נאלץ לחכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully