וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות 7 מושקת בישראל

22.10.2009 / 17:29

מערכת ההפעלה של מיקרוסופט הושקה היום בישראל, יחד עם שאר מדינות העולם, כשיש לה גם גרסה עברית

אבי כהן

צלם: אבי כהן
עריכה: יאיר דניאל

מיקרוסופט ישראל השיקה היום, במקביל למרבית מדינות העולם, את מערכת ההפעלה החדשה שלה – 'חלונות 7'. המערכת מושקת בישראל הן בגרסה אנגלית והן בגרסה עברית, והינה זמינה החל מהיום בחנויות.

רובי באך – נשיא חטיבת הבידור והמוצרים במיקרוסופט, הגיע לישראל כדי להשיק את מערכת ההפעלה החדשה. במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר (ה') בתל אביב אמר כי מיקרוסופט ערכה 16,000 ראיונות מקוונים והזמינה סקרים בכל רחבי העולם כדי לבדוק מה אנשים רוצים במערכת ההפעלה.

פשוטה יותר, נוחה יותר

התוצאות לא היו מפתיעות. אנשים רצו מערכת הפעלה פשוטה יותר, מהירה יותר, אמינה יותר. לדבריו של באך, 'חלונות 7' היא כזאת. כמו כן, באך דיבר על הפתרונות ש'חלונות 7' נותנת לבעלי עסקים. כאן, יחד עם פשטות פעולה ואמינות, מציעה המערכת לדבריו מנגנוני אבטחה ברמה גבוהה יותר מאשר בעבר. “ואבטחה", אמר באך "היא דבר חשוב מאוד בעולמנו", כשהוא גם אומר שאינטרנט אקספלורר 8 הוא הדפדפן המאובטח ביותר בשוק.

"היום אנחנו פותחים פרק חדש בעידן הדיגיטלי, פרק של פשטות ושימושיות" אמר באירוע דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט, כשהוא מוסיף ש"המשתמשים יקבלו ב'חלונות 7' הרבה יותר, בפחות", זאת בהתייחסו לפשטות השימוש במערכת ההפעלה – אחד הדגשים השיווקיים של מיקרוסופט במערכת ההפעלה החדשה.

מסתכלים על העתיד

בתייחסו לאבולוציה של מערכת ההפעלה, אמר באך כי לאו דווקא צריך להעביר הכל לענן. לדבריו, צריך למצוא את נקודת האיזון בין הפעלת יישומים באופן לוקאלי לבין כוח החישוב בענן. כיוון שמעבדים סלולריים יוכלו בעתיד להריץ משחקי אקס-בוקס, אין סיבה להעביר את כל המידע הזה לשרתים מרוחקים כשאפשר להשתמש במשאבים הקיימים.


בתשובה לשאלת וואלה! TECH אודות האינטגרציה בין חלונות 7 לבין הפרוייקטים עליהם אחראי רובי באך – אלה שמגיעים מחטיבת בידור ומוצרים, אמר באך כי ברור שיש אפשרויות חדשות, אך חלקן עדיין לא נחשפו לקהל, זאת עקב הצורך להתאים בין מחזור החיים של המוצרים לבין זה של מערכת ההפעלה.

מהתיאורים של באך ניתן להבין שכעת היתרונות הגדולים מבחינת האינטגרציה זמינים בעיקר לתושבי ארה"ב, שיכולים ליהנות מהשכרת סרטים משירותNetflix דרך המדיה סנטר החדש ולא רק דרך האקס-בוקס 360, ולקבל תמיכה יותר טובה בנגן ה-Zune, אך יש גם ייתרונות אוניברסליים כמו ניצול משאבים טוב יותר של מחשבי גיימינג. כמו כן, בעתיד מתוכננת השקה של מוצרי בידור חדשים תחת מותג Zune, ואלה יהיו זמינים גם מחוץ לצפון אמריקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המחירים

מחירי חלונות 7 הם:


גרסת שדרוג מחלונות XP או ויסטה ל-Windows 7 home premium הינו 599 ש"ח.

גרסת שדרוג מחלונות XP או ויסטה ל-Windows 7 Professional עולה 999 ש"ח.

גרסת שדרוג מחונות XP או ויסטה ל-Windows 7 Ultimate עולה 1,099 ש"ח.

(פרסום ראשון: 13:12)

  • עוד באותו נושא:
  • windows 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully