וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוידאו של WD משתדרג

דידי חנוך

26.10.2009 / 3:09

גאדג'ט היום שלנו הוא הגרסה החדשה והמשודרגת של אחד המוצרים המוצלחים שהיו במדור: TV HD של ווסטרן דיגיטל

בשנה שעברה הבאנו למדור את WD TV HD, מוצר קומפקטי של חברת ווסטרן שמאפשר לחבר כל כונן חיצוני לטלויזיה ולהזרים מדיה. בהמשך, הפך המוצר לאחד הבודדים בתולדות המדור שגם רכשנו. עכשיו, קצת פחות משנה לאחר הופעת המוצר הקודם, מגיע המחליף שלו, וגורם לנו לדיכאון קל על כך שלא חיכינו לו.

WD TV Live HD נראה כמעט זהה לקודמו - ההבדל היחיד כמעט: הוא מט, בעוד קודמו היה מבריק- וכולל את כל התכונות שחיבבו אותו עלינו: הוא יכול להזרים לטלויזיה מדיה במגוון רב מאד של פורמטים, תומך בכתוביות, ומנגן וידאו ברזולוציה של עד 1080p, עם תמיכה יפה בשדרוג ושנמוך הוידאו בהתאם למסך.

הגרסה החדשה כוללת את שני הדברים שהיו חסרים לדגם הקודם: קישוריות אינטרנטית ותמיכה מובנית בשמע בפורמט DTS.

הקישוריות האינטרנטית מושגת באמצעות חיבור כבל אתרנט או באמצעות מתאם וייפיי בחיבור USB (אותו יש צורך לרכוש בנפרד, ושניתן להשיג במחיר 100-150 ש"ח ). באמצעותה, ניתן להזרים מדיה ממחשב או שרת מדיה ביתי, וגם לצפות בתכנים מיוטיוב, פליקר ופנדורה. אפשר גם לשדרג את הקושחה של המכשיר ישירות מהרשת, מה שמפשט את התהליך - שלא היה מסובך במיוחד גם קודם לכן.

התמיכה המובנית בפורמט DTS תאפשר לכם לצפות בתכנים המקודדים בפורמט זה מבלי לאבד את השמע ומבלי צורך להמירם. בנוסף, נוספה בדגם החדש יכולת ניהול קבצים, כך שאפשר להעביר קבצים בין שני כוננים מחוברים, ואף למחוק ישירות במכשיר.

WD TV Live HD עולה 150 דולרים, קצת יותר מקודמו שעלה 130. אבל אנו סבורים שתוספת היכולות מצדיקה את המחיר, ומדובר כרגע באחד המכשירים המשתלמים ביותר שניתן לשים בבית שיש בו טלויזיית HD.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנה הוא עם שלט וכונן חיצוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוכנים לצפות?

ומה אתם אומרים? השדרוג האבולוציוני נראה לכם מוצלח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully