וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנות השבוע: לא צריך להתקין

דידי חנוך

27.10.2009 / 12:06

אם אתם צריכים להשתמש במחשבים זרים, או לא רוצים להשאיר עקבות, הנה תוכנות שתוכלו להריץ גם מכונן חיצוני, ללא התקנה

לעתים יוצא לנו לעבוד על מחשב שאינו המחשב שלנו. לעתים במשרד - היכן שלא תמיד אפשר להתקין תוכנות - ולעתים אצל חברים או בקפה אינטרנט בזמן נסיעה לחו"ל. בזמנים כאלה, תמיד טוב שיש תוכנות שאפשר להריץ גם ללא התקנה, מכל מחשב.

אתר Portable Apps הוא המרכז הגדול ברשת לתוכנות ניידות בעלות קוד פתוח. אפשר להוריד שם כל תוכנה בנפרד, או להוריד את סוויטת התוכנות הניידות שלהם שמאפשרת להריץ מגוון תוכנות מממשק מסודר אחד. לאחרונה החליטו שם לכלול בהיצע גם תוכנות חינמיות שאינן בעלות קוד פתוח, מה שאפשר לאתר להוסיף כמה תוכנות מומלצות במיוחד. הנה הן.

Chrome נייד

Google Chrome הוא הדפדפן המועדף עלינו כרגע לשימוש יומיומי. הוא פשוט מהיר יותר מהחלופות, ומהירות היא דבר חשוב לטעמנו. אבל עד כה, לא תמיד יכולנו להשתמש בו. הגרסה הניידת מבית Portable Apps היא הגרסה היציבה החדשה ביותר, ולמרות שאנחנו מעדיפים להשתמש בגרסאות בטא שלו, היא נותנת את המענה הטוב ביותר לציבור הרחב.

סקייפ נייד

אנחנו לא חושבים שבאמת צריך להציג את סקייפ בפני גולשי וואלה! TECH, ובכל זאת - למי שגר מתחת למערה והתחבר היום לאינטרנט לראשונה - מדובר בתוכנה הפופולרית בעולם לניהול שיחות קוליות - ושיחות וידאו - באמצעות הרשת. כעת, עם קובץ ההתקנה של Portable Apps, אפשר לשוחח ברשת גם במחשבים זרים, ולא להותיר אחריכם עקבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

FreeCommander נייד

אחת התוכנות האהובות עלינו בכל הזמנים היא Total Commander, שהיתה בעבר Norton Commander ואחרי זה Windows Commander. שמחנו מאד לגלות באתר גרסה חינמית וחוקית שלה, ועוד בגרסה ניידת. מדובר במנהל קבצים עם מראה מיושן ויכולות מתקדמות, שמציג שני חלונות בתצוגה אופקית או אנכית, ומאפשר אינספור פעולות, כולל פתיחת קבצים מכווצים, חיבור קבצים מחולקים, שינוי שם של מספר קבצים מרובה ועוד ועוד ועוד.

אם אי פעם השתמשתם בגרסה של התוכנה, סביר להניח שתשמחו לגלות את הגרסה הניידת. אם לא, סביר להניח שלא נוכל לשכנע אתכם כעת למה היא מוצלחת כל כך.

uTorrent נייד

יש מקרים בהם אתם רוצים להוריד קבצים חוקיים מאתר ביטורנט (אנחנו נשבעים שיש המון כאלה), אבל לא רוצים להסביר למה התקנתם תוכנת שיתוף קבצים. הגרסה הניידת של תוכנת הביטורנט הפופולרית בעולם עשויה לסייע מאד בזמנים כאלה. מדובר בתוכנה קלת משקל שכוללת את כל התכונות של תוכנות כבדות ממנה בהרבה. זאת תוכנת הביטורנט המומלצת שלנו כבר שנים, ואנחנו לא רואים סיבה לשנות את עמדתנו.

VLC ניידת

תוכנת המולטימדיה הטובה בעולם, ללא מתחרים. אין כמעט פורמט וידאו שהיא לא מנגנת, והיא יכולה גם לשמש כנגן מוזיקה, כתוכנת המרת וידאו - לא מאד מוצלחת, יש להודות - ולהזרמת מדיה מהרשת. מדובר בתוכנה בה אנחנו משתמשים כל יום, והגרסה הניידת מאפשרת להשתמש בה גם בכל מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully