וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון משתלטת על סמארטפונים

דידי חנוך

28.10.2009 / 16:29

החברה משיקה שירות שיאפשר לנציגי תמיכה להשתלט על מכשיר מרחוק ולבדוק תקלות. לסלקום שירות דומה בפיילוט

חברת פלאפון משיקה היום שדרוג למערך התמיכה שלה בסמארטפונים, במסגרתו יוכלו נציגי שירות להשתלט על מכשיר מרחוק, לבדוק תקלות ולהתקין תוכנות.

ההשתלטות מרחוק נעשית על ידי שליחת סמס למכשיר, ורק לאחר אישור הלקוח. לדברי החברה, לא מדובר באישור גורף שיאפשר לנציגיה להשתלט עליו בכל עת, ותוקפו הוא לסשן הספציפי בלבד. עוד אומרת החברה כי ההשתלטות מרחוק לא נותנת לנציג השירות גישה למידע האישי והפרטי השמור במכשיר.

סמארטפונים, בהיותם מכשירים מורכבים מטלפונים סלולריים פשוטים, נוטים לתקלות בתדירות גבוהה יתר. השירות החדש נועד לשפר את חוויית התמיכה במכשירים אלה, שזוכים לנתח שוק גדל והולך בארץ ובעולם.

שירות ההשתלטות מרחוק פותח על ידי חברת הסטארטאפ הישראלית קומיוניטייק, ויאפשר לנציג תצוגה וירטואלית של המכשיר, אבחוני חומרה וקישוריות, ויכולת להציג למשתמש תרחישי הפעלה על מסך המכשיר.

השירות מושק החל מהיום לאחר פיילוט בן 6 שבועות בו לקחו חלק לקוחות שפנו למוקדים הטכניים של החברה. השירות ניתן בחינם כחלק ממערך התמיכה הטכנית של החברה, ויעבוד במכשירי סימביאן, חלונות מובייל ובלאקברי. השירות לא יעבוד באייפון, ככל הנראה עקב חוסר היכולת של המכשיר של אפל להריץ יישומים שונים במקביל.

בחברת סלקום עורכים בימים אלה פיילוט לשירות דומה, והחברה עשויה להשיקו בקרוב והיה והפיילוט יתברר כמוצלח.

חברת פרטנר עורכת גם היא בימים אלה פיילוט לשירות תמיכה מרחוק.

פרסום ראשון: 13:25

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully