וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה חוזרת למשחק

דידי חנוך

28.10.2009 / 17:12

החברה שהוספדה משיקה היום בארצות הברית את Droid, מכשיר דגל אמיתי עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.0

מוטורולה משיקה היום בארצות הברית עם חברת ורייזון את Droid, מכשיר הדגל החדש של שתי החברות. מדובר במכשיר הראשון המוכרז עם אנדרואיד 2.0, הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל. המכשיר כולל מצלמת 5 מגפיקסל, מסך רב-מגע בגודל 3.7 אינץ', מקלדת מלאה, מעבד Cortex-8 הדומה לזה של האייפון 3GS זשפע של זיכרון: 256MB RAM, 512MB ROM וכרטיס זיכרון מצורף בנפח 16 גיגה. יש כמובן WiFi ובלוטות' ו-GPS.

כל החומרה הזאת מגיעה עם אנדרואיד 2.0, מערכת ההפעלה החדשה של גוגל, שכוללת ניווט מלא בחינם, תיבת מייל משולבת שמאפשרת קריאת מיילים משירותים שונים כולל שרתי Exchange, תמיכה במגוון פורמטי מולטימדיה, דפדפן מתקדם ויישומי אנדרואיד המתרבים במהירות.

המכשיר יגיע עם מעגן שיאפשר לטעון אותו בעודו משמש כנגן מולטימדיה, מסגרת תמונה דיגיטלית או אפילו שעון. הוא יימכר במחיר של 200 דולרים לאחר החזר של 100 דולר. מכיוון שהדרואיד הוא מכשיר CDMA, הוא לא יושק בגרסה זאת בארץ. אבל גרסה שתואמת את הרשת הסלולרית של החברות הישראליות אושרה לאחרונה על ידי ה-FCC, למרות שטרם הוכרזה רשמית.

מדובר במכשיר שאמור להציל את מוטורולה, והמכשיר שאמור לתת לורייזון מתחרה אמיתי לאייפון. ביקורת ראשונה שהתפרסמה עליו באתר Boy Genius Report טוענת שאלה משימות שהוא יכול לעמוד בהן. התמחור הסביר יעזור בכך מאד. אין תגובה רשמית ממוטורולה ישראל בנוגע למכשיר, אבל אנו סבורים שהוא יושק בארץ בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully