וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלולרי עם XP

דידי חנוך

1.11.2009 / 2:43

חלונות 7 עומדת להחליף את XP כמערכת ההפעלה המובילה למחשבים, אבל סלולרי שמריץ את XP ראוי לתואר גאדג'ט היום

בעבור משתמשים רבים, חלונות XP היא עדיין מערכת הפעלה טובה מספיק למחשב האישי. אנחנו אמנם ממליצים על שדרוג ל-7, אבל קודמתה (כן, אנחנו מתעלמים מויסטה. אם נעמיד פנים שזה לא קרה, יהיה יותר טוב לכולנו) עדיין מספקת חוויה טובה בהחלט. מערכות ההפעלה הקיימות לסלולר משתפרות כל הזמן, אבל האם הן טובות יותר מ-XP?

סלולרי שעומד לצאת בסין בקרוב עומד לבחון את השאלה הזאת. xpPhone הוא מכשיר בעל מסך מגע בגודל 4.8 אינץ', מקלדת מלאה, GPS... ווחלונות XP. הוא מגיע עם גיגבייט או חצי גיגבייט זיכרון, עם מגוון אפשרויות כונן קשיח (מ-SSD בנפח 8 גיגה עד כונן קשיח בנפח 120). יש בו תמיכה בקישוריות סלולרית ווייפיי, ותמיכה אופציונלית ב-WiMax. במילים אחרות, מדובר במפלצת.

יש לציין שהמכשיר הוא מפלצת בכל מובן. הוא שוקל 400 גרם, שזה ממש מדהים אם אתם חושבים עליו כעל מחשב נייד ומתכוונים לדבר איתו באמצעות בלוטות'. אבל בתור סלולרי, הוא כבד בטירוף.

האפשרויות הסלולריות פועלות במה שנראה כיישום על המכשיר, בעל ממשק חביב בהחלט. והוא מגיע בארבעה צבעים אופציונליים: לבן, אדום, שחור וכסוף. הוא בהחלט די אטרקטיבי.

יש באתר הרשמי טופס להזמנה מוקדמת, אבל אין תאריך הפצה, ואין מחיר. אנחנו מניחים שטווח המחירים יהיה עצום, כאשר אפשרות עם חצי גיגה, כונן קשיח 30 גיגה ובלי WiMax תימכר במחיר קרוב לסביר והאפשרות עם גיגה, כונן SSD בנפח 64 גיגה וקישוריות WiMax תהיה יקרה מאד.

אנחנו לא משוכנעים שהיינו רוצים סלולרי ענקי עם חלונות XP בתור המכשיר העיקרי שלנו, אבל קשה להתכחש לדבר אחד: זה סלולרי עם יותר יישומים מהאייפון.

רוצים מחשב נייד מאד?

ומה אתם אומרים? סלולרי עם חלונות XP נראה לכם מגניב?

  • עוד באותו נושא:
  • חלונות xp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully