וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזון של בן דב: "נצבע את ישראל בכתום"

דידי חנוך ועומר רבין

1.11.2009 / 11:39

במסיבת העיתונאים לכבוד השלמת רכישת פרטנר, הציג אילן בן דב חזון בו פרטנר מספקת תקשורת לכל תושב בישראל. לדירקטוריון החברה הצטרפו יעקב פרי, יעקב גלברד ואחרים

טל אנגלנדר

במסיבת העיתונאים שנערכה היום בבית אורנג' לכבוד השלמת רכישת פרטנר, נראה אילן בן דב נרגש ואופטימי, ודיבר על עתיד שבו אורנג' תספק שירותי תקשורת - כולל שירותי טלויזיה - לכלל תושבי מדינת ישראל. "אם היו מביאים אותי מהחלל החיצון למדינת שנקראת ארץ הקודש ואומרים 'תבחר מקום להגשים את היעוד שלך', זאת החברה". כך פתח בן דב את דבריו. בן דב הביע שביעות רצון ממצבה הנוכחי של פרטנר, ודיבר מעט על החזון שלו בנוגע לעתיד.

"אנחנו נמצאים בפתחו של עידן חדש. המשימה היא לשמור על הקיים, אבל לחשוב 10 שנים קדימה. בעוד עשר שנים, אני רואה את התקשורת כחלק בלתי נפרד מקדמה של מדינה. תקשורת היא אבן יסוד בחברה מתקדמת. אני משוכנע שבעוד 10 שנים, מדינה שתספק תקשורת אישית מהירה ונגישה לכל אזרחיה בנייד ובקבוע היא המדינה שתוציא ממנה את המוחות והכלכלה. זה לא פחות חשוב מתשתיות אחרות כגון מים, כבישים וחשמל. אולי יותר. בחזון שלי נספק תקשורת לכל עיר ולכל כפר בישראל".

"בעידן הניידות, הלקוחות בוחרים כל יום להישאר איתנו, ובכל יום מצטרפים אלינו יותר לקוחות מאשר לאחרים. יותר אנשים רוצים להיות חלק ממשפחת אורנג' מאשר לעזוב אותה. יש פה הנהלה שיודעת מה הצרכן הישראלי רוצה. ואני אומר לעצמי, אל תפריע.

"בסקר שביעות רצון משירות, פרטנר מובילה בכל שמונת הפרמטרים. מבחינתי, זה פוטנציאל מספר אחת של החברה. נדרש להרבה צניעות ולא פחות מכך לתקופת לימוד. דוד מכין לי תוכנית השתלבות, וכמו תלמיד אני מתייצב מחר בבוקר, איקס שעות ליום".

באשר לקיצוצים, אמר בן דב שהתייעלות היא תהליך בריא, אבל שהדו"חות של החברה ל-2009 יהיו טובים מאד, ועל פיהם יתקבלו החלטות בנוגע לעתיד. בנוגע לאפשרות שהרגולטור יתערב ברכישת פרטנר או ברכישת בזק על ידי שאול אלוביץ', אמר דוד אבנר "הרגולטור בישראל מעורב בשוק ברמה בלתי רגילה. השוק הסלולרי בישראל תחרותי, גם לפי בדיקה של חברת NERA שהביא משרד התקשורת. מחיר דקה מדוברת הוא מהנמוכים בעולם יחסית לרמת החיים". "הרגולטור בלתי צפוי ומתערב לא מעט. בחלק מהמקרים ההתערבות היא לטובת הציבור ואנו מקבלים אותה בברכה. באחרים, אנחנו חושבים שהיא מיותרת. נוצרות כאן קבוצות תקשורת חזקות שיכולות לתת שרות ועדיין להתחרות זו בזו. אני מאמין שהרגולטור יתמוך בזה".

בנוגע לשמועות בנוגע לרכישת סמייל, אמר דוד אבנר "בעבר שקלנו את רכישת סמייל, שנמצאת כעת למכירה. זאת אפשרות שאנחנו שוקלים, אבל אנחנו נמצאים בשלב מוקדם בחברה החדשה". באשר לאפשרות שפרטנר תתרחב לשידורים בטלויזיה, אמר בן דב "התשובה היא כן. החזון שיהיו יותר משני ערוצים בישראל". הדברים תואמים את מה שאמר בעבר, ואת הצעדים שפרטנר עשתה בשנה האחרונה בתחום המדיה.

גם הדירקטוריון מתחדש

בן דב הוכיח כי הוא לא מבזבז זמן וכבר הבוקר הודיע על שינוי בהרכב דירקטוריון החברה: בראש רשימת המצטרפים לבורד אפשר למצוא את יו"ר בנק המזרחי טפחות ומנכ"ל סלקום לשעבר יעקב פרי וכן את מנכ"ל פלאפון לשעבר יעקב גלברד. לצידם יכהנו בדירקטוריון גם שלמה נס, ארז גיסין, ירון בלוך ואחרים.

בן דב התייחס למינויים החדשים ואמר: "הקמנו נבחרת חלומות (דרים-טים) - צוות אנשים שיעבדו עם הנהלת החברה", ופירט את החשיבות הרבה שיש לדירקטוריון מקצועי ובעל ניסיון במימוש תכניתו להזנקת החברה ליעדים חדשים בתחום התקשורת בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully