וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לאפוקליפסה

2.11.2009 / 3:31

אם הזומבים יתקפו ורשתות החשמל יפלו, BodyGard יעזור לכם לשרוד. הוא גאדג'ט היום

אנחנו לא יודעים אם שמתם לב, אבל אנחנו בעיצומה של תקופת רנסנס אדירה לז'אנר הזומבים. יש סרט חדש של ג'ורג' רומרו, מספר משחקי זומבים שיוצאים או יצאו, הספר "גאווה ודעה קדומה וזומבים", וכמובן זומבילנד לו אנו מצפים בעניין רב.

למה כל זה רלוונטי למדור גאדג'ט היום? התשובה פשוטה. ביום בו הזומבים יתקפו, ונאלץ לנטוש את הציויליזציה, הגאדג'ט החשוב ביותר יהיה רובה ציד. ואחריו מצ'טה. אבל מיד אחרי אלה מגיע גאדג'ט היום שלנו, BodyGard Self-Powered Emergency Tool. וכן, אנחנו יודעים שלא ככה כותבים Bodyguard.

מדובר במכשיר אחד שכולל הרבה תכונות. יש לו פנס רגיל ופנס חירום אדום מהבהב, יש לו רדיו וכפתור אזעקה. יש לו גם אזעקה שמופעלת על ידי תנועה ומצפן. יש לו מראת איתות ותא אחסון קטן. והוא יכול לשמש כמטען לטלפון סלולרי. וכמובן, הוא עמיד למים.

איך כל זה יעזור לכם כשהתרבות תיפול? יופי ששאלתם. בודיגארד מצויד בסוללה נטענת, ובנוסף לאפשרות לטעון אותו מהשקע, הוא יכול להיטען באמצעות מנואלה. ממילא תזדקקו לאימונים כדי לחזק את ידיכם להשתמש במצ'טה על הזומבים, אז למה לא להפיק חשמל באותה העת?

באתר ThinkGeek מנסים למכור אותו ככלי למצבי חירום בטיולים, ואנחנו מניחים שהוא יכול לסייע גם במקרים כאלה. אבל כולנו יודעים מה הסיבה האמיתית שאנחנו מוכנים להוציא עליו 20 דולרים: אל-מתים שרוצים לאכול לנו את המוח.

נו, אז אתם מוכנים?

ומה אתם אומרים? רוצים להתכונן לאפוקליפסה? ואם היא לא תגיע, המוצר הזה נראה לכם מוצלח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully