וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו לרוץ על הירח

דידי חנוך

3.11.2009 / 2:23

גאדג'ט היום שלנו גדול מאד ויקר מאד, אבל לא יכולנו להתעלם ממנו עוד, מכיוון שהוא מאפשר לרוץ בכבידה מופחתת

כבר כמה ימים שאנחנו דוחים את הופעתו במדור של M300, ההליכון של חברת AlterG. יש לדחיה שתי סיבות: הוא מאד גדול ומאד יקר. רוב הגאדג'טים שמופיעים במדור הם מוצרים שאפשר להחזיק ביד, לשים בכיס או להניח על המדף, כי זה טבעו של גאדג'ט. בנוסף, אנחנו משתדלים להימנע ממוצרים בעלי מחיר מופרך. גאדג'ט היום אינו מדור צרכני, אבל בדרך כלל אנחנו מציגים מוצרים שלפחות יש סיכוי שנוכל לרכוש מתישהו.

אבל לפעמים צריך להניח בצד את הכללים הרגילים, ולהתייחס למה שיש. ומה שיש הוא הליכון/מסלול ריצה חשמלי שיוצר כיס אוויר שמפחית את המשקל של המשתמשים בעד 80 אחוז. זה אומר שאפשר לרוץ כשאתם שוקלים 20 אחוז ממשלכם. זה כמעט כמו לרוץ על הירח.

למוצר כזה יש יתרונות בריאותיים מובהקים. גם לאדם בריא, ריצה תמיד מהווה סדרה של זעזועים למערכת. וזה נכון עוד יותר כשמדובר באדם שסובל מבעיות בריאות או מעומס משקל. אלה האנשים בעבורם תוכנן המוצר במקור. אבל ההטבות הבריאותיות הן רק חלק ממה שמלהיב אותנו. אנחנו יודעים שלא סביר שנוכל להרשות לעצמנו להשתמש בדבר הזה באופן קבוע, אבל היינו שמחים לעשות את זה פעם אחת לפחות, כי - כפי שאמרנו כבר - זה כמעט כמו לרוץ על הירח!

ההליכון של AlterG נבנה בשילוב טכנולוגיה של NASA והיה לו דגם קודם שעלה 75,000 דולרים. הדגם החדש זול בהרבה, אבל עדיין יקר מספיק כדי שיופיע בעיקר בבתים של מיליונרים ובמכוני כושר יוקרתיים במיוחד. הוא עולה 24,500 דולרים.

רוצה לרוץ מהר?

ומה אתם אומרים? הייתם רוצים לרוץ כשאתם שוקלים 20 אחוז ממשקלכם הנוכחי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully