וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: FormatFactory

דידי חנוך

3.11.2009 / 11:32

אם יש לכם קובץ מדיה שאתם רוצים להמיר לפורמט אחר, תוכנת השבוע שלנו תעשה את זה היטב. ובחינם

הפעם האחרונה בה הוזכרה FormatFactory במדור לא היתה מחמיאה במיוחד. ביולי 2008 בדקנו אותה כדי לשקול האם לשים אותה במדור, והיא לא הצליחה להמיר קבצים שרצינו. במקום זאת, כתבנו על התוכנה הלא חינמית בעליל TMPGENC, בה נהגנו להשתמש למטרה זו.

לאחרונה החלטנו לתת לפורמטפקטורי צ'אנס נוסף, ושמחנו לגלות תוכנה שהשתפרה מאד בכל רמה, ונותנת פתרון לכל מי שצריך להמיר קבצי מדיה במחשב. שלושה גורמים הופכים את FormatFactory לתוכנה מומלצת. הראשון הוא היכולת שלה להמיר קבצים אל ומכמעט כל הפורמטים שיש.

הגורם השני, והחשוב ביותר בעבור השוק הרחב, הוא העובדה שהיא מגיעה עם מספר רב של תבניות מוכנות וקלות לשימוש על מנת להמיר קבצים למטרות מסוימות. אם אתם רוצים להמיר קובץ לשימוש בנגן מסוים, או מכשיר סלולרי, התוכנה תאפשר לכם לבחור את שם היצרן ואחריו את הדגם. ואז היא פשוט ממירה. יש גם תבנית להפיכת DVD לקובץ וידאו, כולל הורדת הכתוביות.

הגורם השלישי חשוב יותר למי שממירים את הקבצים לווב או למטרות מקצועיות. התוכנה מספקת שליטה מלאה על הפורמט, גודל הקובץ, פרטי קידוד וכל דבר אחר שתרצו. התפריטים אמנם מלאי אופציות ועשויים לבלבל, אבל לא סביר שהם יבלבלו את קהל היעד שלהם: אנשים שיודעים בדיוק איזה סוג של קובץ הם צריכים לקבל כתוצאת ההמרה שלהם. אפשר גם לשמור את ההגדרות כתבנית, וזו שמישה להמרות בהמשך.

בדקנו כמה וכמה תוכנות המרת וידאו בעבר, ועד כה נאלצנו לקטלג אותן לשתי קטגוריות: חינמיות שיכולות לענות על צרכים מסוימים או סובלות מממשקים בלתי אפשריים, ותוכנות בכסף שעונות על כל הצרכים שלנו. עם הגרסה הנוכחית, יוצרת FormatFactory קטגוריה שלישית: חינמית שעונה על כל הצרכים שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully